بهترین روش کاشت ابرو

قطعاً می‌ دانید که ابرو در زیبایی صورت تاثیر بسیار زیادی دارد. شاید خیلی از شما این موضوع را جدی نگیرید اما بعد از اینکه تغییراتی در ابرو هایتان به وجود می‌ آورید، متوجه می‌ شوید که چهره شما چقدر جوان‌ تر و جذاب‌ تر از قبل شده است. به خاطر همین است که خیلی از افراد به سراغ روش‌ های مختلف برای کاشت ابرو می‌ روند. ما در این مقاله تصمیم گرفتیم که راجع به بهترین روش کاشت ابرو با شما صحبت کنیم که شاید خیلی از شما اطلاعات کافی در موردش نداشته باشید. با ما همراه باشید تا در این باره اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

بهترین روش برای کاشت ابرو چیست؟

اول از همه باید گفت؛ زمانی می‌ توانید بهترین روش را پیدا کنید که به فرد متخصص در این حوزه مراجعه نمایید. هیچ کس نمی‌ تواند از بیرون به شما بگوید که چه روشی برای کاشت ابروهایتان مناسب است. اگر با افراد با تجربه و متخصص در این زمینه مشورت کنید، آنها راجع به این موضوع برایتان توضیح می‌ دهند اما به هر حال سه روش هست که به عنوان بهترین و رایج‌ ترین روش‌ های کاشت ابرو شناخته می‌ شود که در این قسمت راجع به آنها صحبت می‌ کنیم.

جهت دریافت مشاوره رایگان و تخصصی شماره خود را وارد نمایید

بیشتر بدانید: بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران کجاست؟

روش FUT

این نوع روش به عنوان قدیمی‌ ترین سبک کاشت ابرو شناخته می‌ شود. در این متد به صورت نواری اقدام به برداشتن فولیکول‌ های مو می‌ کنند. سپس آن را زیر میکروسکوپ قرار می‌ دهند و تبدیل به واحدهای فولیکولی خواهند کرد. البته فردی که این کار را برایتان انجام می‌ دهد، باید به اندازه کافی تجربه مهارت و دقت داشته باشد. چراکه اگر بی‌ دقتی کند، ممکن است ساختار اصلی آسیب ببیند.

مزیت این روش این است که شما می‌ توانید تعداد زیادی گراف مو را انتقال دهید. احتمال صدمه دیدن هم کمتر از روش‌ های دیگر است اما مشکل اینجاست که شما در بانک مو نیاز به بخیه دارید و ممکن است در قسمت سر یک اسکار یا زخم خطی به وجود بیاید. همچنین دوره ریکاوری‌تان هم طولانی‌ تر است. ظاهر کار کمی عروسکی است که مورد پسند همه نخواهد بود. همچنین ممکن است بعضی از افراد خونریزی شدید داشته باشند.

بهترین روش کاشت ابرو

روش FUE

در این روش هم از یک سری ابزارهای دقیق استفاده می‌ کنند که قطر آنها از یک میلیمتر کمتر است و گرافت‌های مو را از پوست سر برمی‌ دارند و با روش‌ های مختلف آماده سازی کرده و کاشت را انجام می‌ دهند.

مزیت این است که شما نیازی به انجام اقداماتی مثل جراحی و بخیه نخواهید شد. دوره نقاهت آن از مرحله قبلی کوتاه‌ تر است و جای زخم و اسکار باقی نمی‌ ماند اما مدت زمان برداشتن فولیکول‌ ها طولانی‌ تر خواهد بود. همچنین ممکن است محل برداشت فولیکول‌ ها تراشیده شود که خیلی‌ ها آن را نمی‌ پسندند.

روش SUT

این روش مانند مورد قبلی است؛ فقط یک سری ابزارهای پیشرفته‌ تر در آن استفاده می‌ کنند. مزیت این است که یک نتیجه کاملاً طبیعی دارد. درد، خونریزی و بخیه در آن وجود نخواهد داشت و نیازی هم به تراشیدن و کوتاه کردن مو نیست و هیچ گونه عوارضی هم که در موارد قبلی گفتیم با اینجام این روش دیده نمی‌ شود. به خاطر همین روش SUT را به عنوان بهترین روش کاشت ابرو معرفی می‌ کنند و اکثراً به سراغ همین مورد می‌ روند.

بیشتر بدانید: کاشت ابرو به روش LHE

چرا اسمارت بیوتی

اسمارت بیوتی یک مرکز کاشت ابرو با استفاده از تکنولوژی شبیه سازی و هوش مصنوعی است که به صورت تخصصی در زمینه کاشت ابرو فعالیت می‌کند و اعلام می‌کند که با حداقل خطا و ریسک، خدمات کاشت ابرو را ارائه می‌دهد و توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند.

جمع‌ بندی

برای اینکه بهترین روش کاشت ابرو را به کار بگیرید، باید با پزشک تان مشورت کنید. اگر چه در این مقاله توضیح داده شد که کدام روش به عنوان بهترین بوده و چه دلایلی برای این موضوع وجود دارد. شما هم اگر می‌ خواهید یک کاشت ابروی تضمینی جذاب بدون کمترین آسیب و خونریزی داشته باشید، کافی است که به مجموعه اسمارت بیوتی سر بزنید تا افراد مجرب و حرفه‌ ای کاشته ابروهایتان را انجام دهند. اگر شما وارد سایت اسمارت بیوتی شوید متوجه خواهید شد که افراد مشهوری به این مجموعه مراجعه کردند و کاشت ابروی خود را با بهترین نتیجه در این کلینیک به پایان رسانده اند.


نویسنده:

Smart Beauty

ارسال نظر