سوالات متداول و پرتکرار کاشت ابرو

ابروها نقش مهمی در زیبایی سازی صورت دارند و باعث اعتماد به نفس افراد نیز می شوند. بدون ابرو صورت و چشم ها قالبی نخواهند داشت و شما هرچقدر هم صورت زیبایی داشته باشید اصلا به چشم نمی آید. هنگامی که متوجه کمبود ابرو در صورتتان می شوید برای رفع این مشکل به کاشت ابرو رو می آورید. ممکن است سوالاتی برایتان پیش آید که در این مقاله سعی داریم به تمام سوالاتتان پاسخ دهیم.

 

جهت دریافت مشاوره رایگان و تخصصی شماره خود را وارد نمایید

 

سوالات متداول و پرتکرار کاشت ابرو

 

آیا کاشت ابرو دائمی است؟

بله، موهای کاشته شده تا پایان عمر رشد کرده و مادام العمر می باشند.

 

آیا هنگام عمل، متقاضی را به طور کامل بیهوش می کنند؟

خیر، این عمل با بیحسی موضعی انجام می شود و در طی این مدت متقاضی هوشیار بوده و هیچ دردی را حس نخواهد کرد.

 

کاشت ابرو در چند جلسه انجام می شود؟

عمل پیوند ابرو در یک جلسه انجام می شود، در مواقع نادر اگر شخص پس از گذشت یکسال از ابروی خود ناراضی بود می تواند ترمیم انجام دهد.

 

آیا روی تاتو می توان کاشت ابرو انجام داد؟

بله، پیوند ابرو هم روی تاتو و هم روی هاشور و میکروبلیدینگ انجام می شود. همچنین با تکنیک و روش های خاص کلینیک می توانید به ابروی دلخواه خود برسید.

 

کاشت ابرو چقدر به استراحت نیاز دارد؟

اکثرا همه ی کسانی که کاشت ابرو انجام می دهند پس از 48 ساعت می توانند به فعالیت روزانه خود ادامه دهند.

 

آیا پس از کاشت ابرو می توان ابروها را رنگ کرد؟

بله، ولی بهتر است 6 تا 8 ماه صبر کنید زیرا پس از گذشت 3ماه ممکن است ابروها شروع به ریزش کنند.

 

آیا پس از کاشت موهای ابرو می ریزند؟

موهای کاشته شده پس از مدتی شروع به ریزش می کنند و بعد گذشت یک دوره مجددا رشد کرده و دیگر ریزش نخواهند داشت. اما در مواردی مانند بارداری، بیماری و یا عوارض دارویی موها شروع به ریزش می کنند.

 

آیا کاشت ابرو برای آقایان هم صدق می کند؟

بله، آقایان هم همانند خانم ها می توانند کاشت ابرو انجام دهند.

 

آیا با موی سفید هم می توان کاشت ابرو انجام داد؟

اگر تمام موهای پشت سر سفید شده و موی مشکی ای باقی نمانده باشد، امکان کاشت ابرو وجود ندارد اما چنانچه مقداری موی مشکی در پشت سر داشته باشید، انجام پیوند ابرو مانعی ندارد.

 

چند روز پس از کاشت ابرو می توان به سرکار رفت؟

با توجه به اینکه ورم و کبودی حدود سه الی چهار روز و نهایتا یک هفته باقی می ماند. همچنین دلمه ها هم یک هفته زمان می برد تا بریزد لذا سه روز مرخصی کفایت می کند. مراجعین از روز چهارم می توانند به محل کار خود بازگردند.

 

آیا برای انجام کاشت ابرو محدودیت وجود دارد؟

خیر، ولی بهتر است سن بلوغ را رد کرده و بعد به فکر کاشت ابرو باشید. زیرا اگر در سن پایین انجام دهید ممکن است باعث پشیمانی تان شود.

 

آیا پس از انجام کاشت ابرو، موهای کاشته شده با موهای طبیعی تفاوت چشمگیری دارند؟

خیر، موهای کاشته نیز همانند موهای ابروی طبیعی، خواب طبیعی پیدا می کنند و پس از گذشت دوره درمان تشخیص این دو بسیار سخت خواهد بود.

 

آیا پس از انجام کاشت ابرو، بازه زمانی کوتاه کردن ابروها تفاوت زیادی با حالت عادی دارد؟

در جواب این سوال باید گفت که در ماه های اول رشد زیادی دارند در حالی که هر دوهفته یکبار باید کوتاه شوند ولی بعد از گذشت ماه ها و عادت کردن فولیکول کاشته شده به جای خود، این مشکل برطرف خواهد شد.

 

آیا همه ی افراد می توانند کاشت ابرو انجام دهند؟

خیر، افرادی که بانک موی مناسبی ندارند و دارای بیماری زمینه ای هستند نمی توانند کاشت ابرو انجام دهند.

 

موهای برداشت شده از کجا برداشته می شود؟

این موها معمولا از پشت سر گرفته می شود و پس از جداسازی پیازهای مو به ناحیه ابرو منتقل می کنند.

 

آیا کاشت ابرو دردناک است؟

خیر، این عمل با بیحسی موضعی انجام می شود و هیچ دردی فرد حس نخواهد کرد. تنها دردی که ممکن است مقدار کمی حس کنید هنگام تزریق ماده بیحسی است اما پس از آن بیمار هیچ گونه دردی را حس نخواهد کرد. پیوند ابرو به قدری بدون درد است که هنگام عمل بیمار متعجب می شود. همچنین درد پس از عمل بسیار ناچیز بوده و تنها با مصرف مسکن کاملا از بین می رود.

 

آیا دوران بارداری امکان انجام کاشت ابرو می باشد؟

خیر، به دلیل ایجاد استرس، تغییرات هورمونی و فشار روانی امکان انجام کاشت نمی باشد و ممکن است به جنین آسیب های جبران ناپذیری بزند. بهتر است در این دوران کاشت انجام ندهید.

 

آیا دوران شیردهی کاشت ابرو امکان پذیر است؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که پس از گذشت 6ماهگی نوزاد می توانید کاشت انجام دهید در صورتی که شیرتان را بدوشید و ذخیره کنید. زیرا بعد از عمل به دلیل استفده از آنتی بیوتیک ها، مسکن و بیحسی موضعی ممکن است برای جنین خطرساز باشد.

 

آیا دوران پریود کاشت ابرو انجام می شود؟

بله، در این دوران بدون هیچ مشکلی می توانید کاشت ابرو انجام دهید.

 

شکل ظاهری ابروها بلافاصله پس از عمل چگونه است؟

در دو تا سه روز اول ورم و کبودی طبیعی است و پس از گذشت چهار تا پنج روز کاملا بهبود می یابد. کسانی که پوست سفیدی دارند کبودی بیشتر خودش را نشان می دهد که نهایتا در طول یک هفته از بین می رود. علاوه بر این پس از عمل دلمه های کوچکی در محل کاشت گرافت ها ایجاد می شود که پس از یک هفته ریخته و بهبود می یابند.

 

آیا کاشت ابرو خطرات و عوارض خاصی دارد؟

خیر، این عمل بسیار بی خطر بوده و هیچ عوارض خاصی ندارد. نهایتا تنها عوارض احتمالی آن ممکن است تورم و کبودی باشد که پس از گذشت چند روز بهبود می یابد.

 

آیا هزینه ی کاشت ابرو زیاد است؟

خیر، قطعا هزینه ی کاشت ابرو نسبت به هاشور و میکروبلیدینگ بیشتر است. ولی با توجه به ماندگاری دائمی کاشت ابرو این موضوع قابل درک می باشد. مواردی مانند هاشور و میکرو نیاز به ترمیم دارند. هم از نظر اقتصادی و هم از نظر زیبایی کاشت ابرو بهتر است.


نویسنده:

Smart Beauty

ارسال نظر