کاشت ابرو با موی بدن امکان پذیر است؟

ابروها یکی از مهمترین قسمت های صورت می باشند که کم پشتی آن باعث بد فرم شدن چهره می شود. یکی از عمده ترین مشکلاتی که ممکن است برای هر فردی مخصوصا خانم ها پیش آید کم پشتی ابروهاست. از آنجایی که فرم ابروها تاثیر زیادی در چهره دارند، افراد در این مواقع بسیار ناراحت خواهند شد. اما نگران نباشید امروزه با پیشرفت تکنولوژی و رایج شدن کاشت ابرو این نگرانی ها کاملا رفع شده است. شاید برای بیشتر مراجعه کنندگان سوال پیش آید که آیا کاشت ابرو با موی بدن امکان پذیر است یا خیر؟ ما با همراه باشید تا در ادامه به تمامی سوالاتتان در این باره پاسخ دهیم. 

 

جهت دریافت مشاوره رایگان و تخصصی شماره خود را وارد نمایید

علت کاشت ابرو با موی بدن

یکی از بیشترین مشکلاتی که ممکن است برای هر فردی مخصوصا خانم ها پیش آید، ریزش ابرو است. همانطور که در بالا گفته شد ابرو نقش بسزایی در زیبایی افراد دارد و ریزش آن باعث ناراحتی خیلی ها می شود. البته ناگفته نماند که راهکارهایی زیادی وجود دارد ولی هیچ کدام مانند کاشت ابرو دائمی نبوده و نتایج مطلوبی ندارد. در این میان بسیاری از مراجعه کنندگان این سوال را مطرح می کنند که آیا می توان از موهای قسمت های دیگر بدن به جز پشت سر برای کاشت ابرو استفاده کرد یا خیر؟

برای پیوند کاشت ابرو نیازمند بانک موی قوی است، همچنین موی سر بهتر و طبیعی تر از موی بدن است. اما با این حال بیشتر مراجعه کنندگان این سوال را طرح می کنند که در ادامه به علت های آن خواهیم پرداخت.

 

ضعیف بودن بانک مو

یکی از مهمترین دلایلی که باعث مناسب نبودن موی بدن برای کاشت ابرو می شود، نداشتن کیفیت موهای بانک مو است. این ضعیف بودن به دو دسته تقسیم می شود:

  • کم پشتی موهای بانک مو
  • ظریف بودن موهای بانک مو

کم پشتی موها به تنهایی در صورتی که بانک مو ضخامت خوبی داشته باشد چندان نتیجه ای در کاشت ابرو نخواهد داشت مگر آنکه وسعت ریزش ابروها زیاد و انتظار فرد یک ابروی بسیار پهن باشد. حتی با این وجود هم کاشت ابروی جالبی نخواهید داشت. اگر فردی ابروی پر و پهن بخواهد با موهای بدن نمی تواند به نتیجه ی مطلوب برسد مگر آنکه یک ابروی نازک و تراکم کم مد نظر اش باشد. قبل از جراحی باید تمام نکات به زیباجو گفته شود.

 

سفید بودن بانک مو

به این نکته توجه کنید که حتی اگر موهای پشت سر 30% هم مشکی باشد امکان کاشت ابرو وجود دارد. پس دیگر افراد نگران این موضوع نباشند، بهتر است بدانید که حتی اگر بیش از نیمی از موهای سرشان سفید شده باشد باز هم امکان کاشت ابرو وجود دارد.

 

نگرانی کم شدن موهای سر به دلیل کاشت

دلیل بیشتر مراجعه کنندگانی که به دنبال استفاده از موهای بدن به جای موهای پشت سر در کاشت ابرو هستند، کم شدن موهای سرشان است. آنها می گویند با برداشت مو از پشت سر دچار کم پشتی موهای خود می شوند. اما واقعیت این است که برای کاشت ابرو تنها به اندازه موهای دو ابرو از بانک مو استفاده می شود. پس این تفکر که با برداشتن موها باعث کم پشتی سر خود می شوید کاملا استفاده است. اگر به کلینیک معتبر و باتجربه مراجعه کنید به میزان دو ابرو، مو برداشت می کند. ناگفته مشخص است که حجم موی دو ابرو حتی در کم پشت ترین بانک موها نیز تغییر چندانی در حجم موهای پشت سر ایجاد نخواهد کرد.

 

 

چه قسمت هایی امکان برداشت مو در کاشت ابرو دارد؟

موهای کرکی پشت گردن:

متاسفانه ای نوع جنس موها برای کاشت ابرو اصلا مناسب نمی باشد و نتیجه ی خوبی از این جراحی نخواهید گرفت. زیرا بنیه موها ضعیف بوده و در اثر انتقال معمولا آسیب می بینند و پس از کاشت مجددا رشد نمی کنند.

موهای ساق پا:

این قسمت از بدن بسیار ضعیف بوده و معمولا پس از برداشت فولیکول مو از ساق پا، پس از ریزش رشد مجدد نخواهند داشت و نتیجه بسیار کم پشت خواهد بود.

موهای قسمت عانه و زیر بغل:

این قسمت از بدن دارای موهای زمخت و فر است و با موهای ابرو مطابقت ندارند. نتیجه ی بدست آمده از کاشت ابرو به دلیل تفاوت زیاد، مطلوب نخواهد بود.

موهای زیر ابرو:

به دلیل اینکه بیشتر مراجعه کنندگان، طراحی ابرویشان بالاتر از ابروی فعلی خود است این سوال را مطرح می کنند که آیا می توان از ابروهای فعلی برداشت کرد و به صورت لیفت ابرو در قسمت های بالاتر کاشت نمود؟

در پاسخ به این سوال باید گفت با توجه به اینکه جای برداشت موها باقی خواهد ماند هرچقدر هم که کم باشد جلوه ی جالبی نخواهد داشت. ناحیه پلک و ابرو همیشه در معرض دید خواهد بود و این کار بسیار اشتباه است. جای این اسکار همیشه در صورت باقی خواهد ماند و این برخلاف اصل زیبا سازی بیشتر چهره با کاشت ابرو است.

 

روش برداشت مو از بدن برای کاشت ابرو

روش برداشت موهای بدن برای کاشت ابرو، روش تار به تار است که در مقایسه با روش برداشت نوار معایب زیادی دارد. این معایت عدم شامل عدم توانایی ایجاد تراکم بالا و خواب طبیعی ابروها است.

 

با توجه به موارد گفته شده که بیشتر نواحی موهای بدن چندان کیفیت مناسبی برای کاشت ابرو ندارد، و روش برداشت از این نواحی تنها روش برداشت تار به تار می باشد که این به خودی خود روش خوبی نمی باشد. زیرا هم در ایجاد تراکم و هم در ایجاد خواب مناسب ابروها به نظر می رسد انجام کاشت ابرو با استفاده از موهای بدن روش جالبی نخواهد بود و مراجعین رضایت مطلوبی پس از کاشت نخواهند داشت. مگر استثناهایی از قبیل افرادی که دچار سوختگی کامل سر و صورت شده اند.

 

آیا امکان استفاده از بانک موی فرد دیگر برای کاشت ابرو وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که خیر. استفاده از موهای فرد دیگر جهت کاشت ابرو امکان پذیر نمی باشد و تنها افرادی می توانند از بانک موی یکدیگر استفاده کنند که دوقلوهای همسان باشند.


نویسنده:

Smart Beauty

ارسال نظر