کاشت ابرو موقت

چنانچه جزو افرادی هستید که به جذابیت و زیبایی ابروهای تان خیلی اهمیت می‌ دهید، باید به سراغ کاشت ابرو بروید. روش‌ های مختلفی وجود دارد تا شما بتوانید کاشت ابرو موقت را تجربه کنید. متدی که برای کاشت موقت ابروها استفاده می‌ شود، اکستنشن ابروها است که در این مقاله با عنوان کاشت ابرو موقت راجع به آن صحبت می‌ کنیم و اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار خواهیم داد. در نتیجه در انتهای مطلب می‌ توانید تصمیم بگیرید که علاقه‌ ای به انجام این کار دارید یا نه. 

اکستنشن ابرو یا کاشت ابروی موقت؟

خیلی از شما راجع به این موضوع تحقیق می‌ کنید و می‌ خواهید بدانید که دقیقاً این روش چگونه عمل می‌ کند؟ در واقع اکستنشن ابرو یک راه حل مناسب برای افرادی است که می‌ خواهند کاشت ابرو موقت داشته باشند. اگر جزو افرادی هستید که از کم پشتی ابروی خود ناراضی هستید یا به دلیل مشکلاتی مثل بیماری‌ های زمینه‌ ای ابروهای خود را از دست داده اید، این روش می‌ تواند برای شما مناسب باشد و کمک کند که در کوتاه مدت و به صورت موقتی ابروی پرپشت داشته باشید.

جهت دریافت مشاوره رایگان و تخصصی شماره خود را وارد نمایید

خیلی از شما دوست ندارید به سراغ روش‌ هایی بروید که از طریق هاشور یا سایه ابروهایتان را پر می‌ کند. در نتیجه به سراغ ابروهای طبیعی می‌ روید. اکستنشن ابرو دقیقاً همین روش است. یعنی روی موهای ضعیف ابروهایتان، موهای طبیعی قرار می‌ دهند که جذابیت چهره را تا حد زیادی افزایش می‌ دهد و کم پشتی ابرو را برطرف می‌ کند.

کاشت ابرو

چگونگی انجام اکستنشن ابرو

اگر می‌ خواهید به سراغ اکستنشن ابروی کاشت ابرو موقت بروید، باید راجع به چگونگی آن اطلاعات کافی داشته باشید. معمولاً در این روش موی برداشته شده از قسمتی از سر شما را به پوست ابرو یا به موی ضعیف شده ابرو متصل می‌ کنند. اتصال آن‌ ها از طریق چسب مخصوص یا یک چسب پزشکی شفاف انجام می‌ شود که باعث می‌ شود ابروها پرتر و ضخیم‌ تر به نظر برسد.

اینکه شما به چه تعداد ابرو یا موی کاشته شده نیاز دارید، در روش‌ های مختلف متفاوت خواهد بود اما معمولاً در هر ابرو حداکثر از ۲۰۰ تار مو استفاده می‌ کنند. الیافی که در آنها استفاده می‌ شود، خیلی نازک‌ تر و ظریف‌ تر از الیافی است که در اکستنشن مژه آن را به کار می‌ گیرند. علت هم این است که طبیعی بودن حالت ابرو اهمیت بسیار زیادی دارد. به خاطر همین است که افراد متخصص بر این عقیده هستند اکستنشن ابرو کار تخصصی‌ تری نسبت به اکستنشن مژه است.

چه افرادی باید اکستنشن ابرو انجام دهند؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چه افرادی برای اکستنشن ابرو یا کاشت ابرو موقت گزینه مناسبی هستند؟ از آنجایی که یک روش بسیار ظریف است، می‌ تواند برای افرادی مناسب باشد که ریزش ابرو را تجربه کرده‌ اند. اگر جزو افرادی هستید که ابروهایتان می‌ ریزد یا به هر دلیلی ابروی پراکنده و نازکی دارید، اکستنشن یا روش موقت گزینه مناسبی است. اگر هم به خاطر دلایلی مثل اختلالات هورمونی، بیماری یا شیردهی دچار ریزش ابرو شده‌ اید، می‌ توانید این روش موقت را امتحان کنید تا بتوانید بدون درد یک ابروی پرپشت طبیعی و جذاب را تجربه کنید.

ما توصیه می‌ کنیم قبل از اینکه برای کاشت ابرو موقت یا دائمی تصمیم بگیرید، به کلینیک اسمارت بیوتی مراجعه کنید. آنها به طور کامل راجع به کاشت ابرو برایتان صحبت می‌ کنند و اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار می‌ دهند. با توجه به فرم صورتتان، بهترین حالت ابرو را به شما معرفی می‌ کنند تا اگر گزینه مناسبی برای انجام این کار هستید، بدانید که کاشت موقت برایتان بهتر است یا کاشت دائم. در نتیجه می‌ توانید حداکثر رضایت را بعد از کار به دست بیاورید.

جمع‌ بندی

کاشت ابرو موقت یکی از بهترین روش‌ هایی است که افراد می‌ توانند آن را انجام داده و تجربه اش کنند و ابروهای زیبا به دست بیاورند. به شرطی که نزد افراد متخصص این کار را انجام دهند. ما در این مقاله راجع به پروسه اکستنشن ابرو یا روش موقتی صحبت کردیم تا اگر تمایل به انجام این کار دارید، بتوانید نتیجه عالی بگیرید.


نویسنده:

Smart Beauty

ارسال نظر