کراتین ابرو چیست؟

شاید برایتان سوال پیش آید که کراتین ابرو چیست و برای چه کسانی مناسب می باشد؟ کراتین ابرو به معنای نرم کردن ابروهای به هم ریخته و سیخ سیخ می باشد. اگر ابروهای به هم ریخته دارید و درباره کراتین ابرو بیشتر می خواهد بدانید، با ما تا پایان این مقاله همراه باشید. 

 

جهت دریافت مشاوره رایگان و تخصصی شماره خود را وارد نمایید

کراتین ابرو چیست؟

همانطور که در بالا گفته شد کراتین ابرو به معنای نرم کردن ابروهای به هم ریخته و سیخ سیخ می باشد. این مواد به موها تزریق شده تا موهای زبر یا خاکستری ابرو را صاف کند. این کار باعث می شود تا موهای ابرو روی پوست بنشیند. همچنین انجام این کار یک درمان آرامبخش یک ساعته می باشد که شامل مرتب کردن و رنگ کردن ابرو در صورت لزوم می باشد. با توجه به رشد مو و میزان مو، آرایشگر شما را راهنمایی می کند که آیا کراتین ابرو برایتان مفید است یا خیر.

 

مزایای کراتین ابرو چیست؟

لمینت ابرو به رفع مشکلاتی که ممکن است در مورد ابروهای خود داشته باشید کمک کند، که شامل:

  • نازک شدن مو که در اثر افزایش سن ایجاد می شود.
  • شکاف در ابروهای شما ناشی از کندن بیش از حد یا اپیلاسیون بیش از حد در گذشته
  • موهای به هم ریخته ای که علیرغم برس زدن آنها تمایل به جهات مختلف دارند

 

لمینت ابرو کراتینه و کراتین ابرو

لمینت کراتین ابرو یکی از جدیدترین و هیجان انگیز ترین روش درمانی است که به صنعت مد و زیبایی وارد شده است و راه حلی برای ابروهای نامتقارن و یا موهایی که از الگوی متفاوتی پیروی می کنند، مناسب است.

لمینت ابرو کراتینه یک درمان عالی برای نرم کردن ابروهای به هم ریخته است. این روش برای بلند کردن و پرتر نشان دادن ابروها و در عین حال تغذیه و تقویت آنها با فرمول ملایم با کراتین طراحی شده است.

 

فقدان شکل یا ناهمواری

هدف از کراتین ابرو برای این است که ابروها پر و ضخیم به نظر برسند. کشیدن موها به صورت عمودی نیز ممکن است به نظر برسد که شما در حال رشد جدید هستید. کل فرآیند نیز غیرتهاجمی خواهد بود.

 

ظاهر طبیعی و فرآیند آسان

همانطور که گفته شد لمینت یک روش کاملا غیرتهاجمی بوده و تنها موهایی که دارید را به آن حجم و ساختار بیشتری می دهد تا پرتر به نظر برسد. علاوه بر آن هر شکافی را که در آن مو رشد نمی کند پوشش می دهد. نتیجه ی کاملا طبیعی دارد و نگهداری آن نسبتا راحت است.

 

نتیجه ی کراتین ابرو به چه صورت است؟

بلافاصله بعد از درمان، ابروها بسیار براق به نظر می رسند و ظاهری مرطوب به آنها می دهند. این مرطوب بودن تنها به مدت 24 ساعت دوام می آورد. پس از شستن دوباره به حالت کرکی برمی گردند.

در نهایت کراتین ابرو به شما ابروهای میکرو تیغه و بدون سوزن می دهد. در کراتین ابرو ممکن است تصور کنید که شخصی قصد دارد ابروهای شما را با پلاستیک ببندد، اما در واقعیت اینطور نیست.

 

 

لمینت ابرو چیست؟

این روش هم جزو روش های جدید است که به صنعت مد و زیبایی وارد شده است. همچنین راه حلی بدون درد برای ابروهای نامتقارن و یا دارای ابروهای نامرتب هستند، به کار می رود.

 

ابروهای نا مرتب

اگر موهای ابرویتان نامرتب و ژولیده می باشد، لمینت ابرو یکی از بهترین روش ها است. کراتینه ای که روی موهای ابرو اعمال می شود شبیه به پر است که در آن موها را در جای خود قرار می دهد. لمینت ابرو رشد طبیعی ابروهای شما را رام و موی آنها را جهت می دهد.

 

آیا کراتین ابرو همان لمینت ابرو می باشد؟

در جواب به این سوال باید گفت که یک جورایی بله. کراتین ابرو را می توان لیفت ابرو یا لمینت ابرو دانست. برای برخی از ابروها، قوس را دقیقا در نقطه مناسب بالا می برد تا یک لیفت فوری ایجاد کند. برای سایر ابروها، جلوه ای براق ایجاد می کند. این روش با شل کردن موها کار می کند و ما را برای هدایت آن به نفع خود آسان تر می کند. در واقع لیفت ابرو تنها خاصیت بالا بردن تارها و موی ابرو را دارد اما کراتین خاصیت رنگ بخشی و به ویژه برای ابروهای کرکی و کمرنگ مناسب تر است.  

 

چند نکته ی مهم برای برداشتن ابروهای پرپشت

شما می توانید با استفاده از محصولات زیبایی مانند مداد ابرو، کراتین ابرو و ژل ابرو ابروهای کم پشتتان را پرتر نشان دهید. همچنین می توانید با درمان های طبیعی از شکستگی و تحریک رشد ابروها جلوگیری کنید. برای کمک به داشتن ابروهای پرپشت موارد زیر را رعایت کنید:

لایه برداری و مرطوب کردن

قبل از انجام هرگونه درمان موهای ابرو، پوست زیر ابروهای خود را تمیز کنید. لایه برداری این ناحیه با آب گرم و یک اسکراب ملایم، سلول های مرده را که باعث ایجاد و مسدود شدن فولیکول های مو می شوند، از بین می برد. سپس بعد از پاکسازی و لایه برداری، یک کرم صورت را روی ناحیه ابرو ماساژ دهید تا پوست تغذیه شود. تمیز و مرطوب نگه داشتن پوست ابرو نیز به نفوذ محصولات و درمان های ابرو به پوست کمک می کند.

 

استفاده از روغن های تقویتی

استفاده از روغن های تقویتی به ابرو یک روش آسان و طبیعی می باشد که به رشد ابروهایتان کمک می کند. شما می توانید با استفاده از یک اسپری خالی و یا ریمل خالی، روغن را به ابروهای خود بمالید.

 

با موچین ابروهای خود را برندارید

موهای سرگردان هم ممکن است با موهای ابروی شما رشد کند. از کندن بیش از حد این موها با موچین خودداری کنید تا باقی موها هم رشد کرده و شکل طبیعی ابروهایتان پر شود. همچنین برداشتن زیادی موهای ابرو می تواند رشد آنها را متوقف کند.

 

از سرم رشد مو استفاده کنید.

رشد موهای ابرو شش تا هشت هفته طول می کشد. شما می توانید با استفاده از سرم رشد ابرو، رشد آنها را سریع تر کنید. اگر ابروهای نازکی دارید و می خواهید رشد ابروها را تقویت کنید یا موهای کم پشتی دارید و ابروهای پرتر می خواهید از سرم ابرو استفاده کنید. این سرم ها حاوی مواد مغذی غنی مانند پپتیدها، آنتی اکسیدان ها و پروتئین ها هستند که ریزش مو را با تحریک و آبرسانی به فولیکول های مو را درمان می کند.


نویسنده:

Smart Beauty

ارسال نظر