اکستنشن ابرو چیست؟

اکستنشن ابرو یکی از روش هایی است که به کم پشتی ابرو کمک می کند. بعضی از افراد به دلایل مختلف از جمله افزایش سن، ژنتیک و... دچار ریزش ابرو می شوند و به دنبال راه حلی برای پر کردن آن می گردند. امروزه روش های مختلفی برای درمان این مشکل به وجود آمده ولی در این مقاله سعی داریم شما را با اکستنشن ابرو آشنا کنیم با ما همراه باشید.

 

جهت دریافت مشاوره رایگان و تخصصی شماره خود را وارد نمایید

اکستنشن ابرو چیست؟

اکستنشن ابرو همانند اکستنشن مژه می باشد و ظاهر کاملا طبیعی دارد. در این روش موهای مصنوعی با استفاده از چسب مخصوص پزشکی، لا به لای ابروها اضافه می شود و شکل و حالت بسیار طبیعی و پرحجم را برای ابروها ایجاد می کند.

تارهای مو مصنوعی که برای اکستنشن مژه استفاده می شود معمولا ظاهری طبیعی تر و دقیق ترین دارند و هنگامی که روی ابروها قرار می گیرند نباید به هیچ عنوان ظاهر مصنوعی برای ابروها ایجاد کنند.

 

روش اکستنشن ابرو

پس از انتخاب یک مرکز تخصصی و حرفه ای در زمینه اکستنشن ابرو، بهتر است بدانید که فرآیند کلی اکستنشن ابرو حدود 2 ساعت زمان می برد. به همین دلیل لازم است که برای انجام این کار زمان مناسبی را برنامه ریزی کرده باشید.

کسی که قرار است کار اکستنشن ابرو را انجام دهد بعد از مشورت با شما، شکل کلی و رنگ ابروها را متناسب با سلیقه شما طراحی و انتخاب می کند. معمولا اکستنشن ابرو با دو رنگ قهوه ای و مشکی انجام می شود که این رنگ ها جزو پرطرفدارترین ها است.

البته باید بدانید که هرچه ظاهر ابروها طبیعی تر باشد، زیبایی بیشتری هم برای چهره شما ایجاد می شود. رنگ و مدل غیر طبیعی ابروها پس از اکستنشن باعث می شود تا هم چهره تان مصنوعی دیده شود و هم زیبایی که مد نظر شما است برای چهره و ابرویتان ایجاد نکند.

 

اکستنشن ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

اکستنشن ابرو برای کسانی که می خواهند شکل و ظاهر ابروهایشان تغییر کند بسیار مناسب است. علاوه بر آن افرادی که تمایل به حجم و قوس کاملا طبیعی برای ابروهایشان دارند بسیار مناسب است. با استفاده از این روش ابروهایتان کامل تر، برجسته تر و زیباتر خواهند شد.

جنس اکستنشن ابروها بسیار نازک بوده و برای افرادی که ابروهای نازک، پراکنده و کم پشت دارند می تواند انتخاب خوبی باشد. علاوه بر آن اکستنشن ابرو برای افرادی که دچار ریزش ابرو هستند و قسمت زیادی از ابروهای خود را از دست داده اند می تواند انتخاب خوبی باشد.

 

مراقبت از اکستنشن ابرو به چه صورت است؟

ماندگاری و طول عمر اکستنشن ابرو کاملا به مراقبت های بعد از اکستنشن بستگی دارد. هرچقدر که مراقبت شما بهتر باشد ماندگاری آن هم بیشتر خواهد بود. شما می توانید با استفاده از دستورالعمل های گفته شده بهترین مراقبت ها را از اکستنشن ابرو داشته باشید.

 

مراقبت های اولیه 48 ساعت بعد از اکستنشن ابرو

اکستنشن ابرو نباید تا 48 ساعت خیس شود. یعنی به طور کلی باید در این 48 ساعت از دوش گرفتن، استخر رفتن، انجام ورزش های سنگین و سونا جلوگیری کنید. همچنین در این 48 ساعت اولیه، چشم ها و اطراف ابروها را مالش ندهید و از کرم ها و محصولات روغنی و سنگین در اطراف ابروها استفاده نکنید. علاوه بر آن در این 48 ساعت ابروها را آرایش نکنید و فقط با استفاده از یک پارچه تمیز و مرطوب اطراف ابروهایتان را تمیز کنید.

 

اکستنشن ابروها را لمس نکنید

به هیچ عنوان از مواد آرایشی روی اکستنشن ابرو استفاده نکنید و همچنین ابروهای اکستنشن شده را براش نکشید. در کل شما باید با اکستنشن ابروهایتان به آرامی برخورد کنید و تا حد امکان از تماس با اکستنشن ابرو خودداری کنید. زیرا برخی از تارهای اکستنشن روی پوست چسبیده می شود و ممکن است در اثر لمس کردن ابروها، این تارها از روی پوست جدا می شود. علاوه بر آن هنگام تعویض لباس مراقب باشید تا از تماس دکمه، زیپ و یا لبه لباس روی ابروها جلوگیری کنید.

 

از انجام این کارها خودداری کنید:

هر چیزی که بر پایه روغن ساخته شده باشد مانند پاک کننده صورت، لوسیون، کرم پودر و... در اطراف ابروها و روی ابرو استفاده نکنید و در صورت امکان از خیس کردن ابروها هم خودداری کنید. اگر اکستنشن روی ابرو چسبانده شود ماندگی بیشتری نسبت به روی پوست خواهد داشت و برای افزایش این ماندگاری باید سعی کنید روی صورت نخوابید و تا حد امکان از سایش ابروها جلوگیری کنید تا اکستنشن ابروهایتان ریزش نداشته باشد.

 

فرق اکستنشن ابرو با میکروبلدینگ

میکروبلدینگ نوعی تاتو نیمه دائمی است که با استفاده از ابزار مخصوص و بسیار ظریف با رنگ های گیاهی انجام می شود و بعد از اینکه شکل و مدل ابرو طراحی شد، در لا به لای ابروها، خطوطی باریک و ظریف که کاملا به اندازه و ظرافت تارهای ابرو طبیعی هستند کشیده می شود و در آخر باعث می شود تا شکل نهایی ابروها کاملا طبیعی به نظر برسد.

در این روش برای اینکه درد و ناراحتی کمتری احساس کنید معمولا از بیحسی موضعی استفاده می کنند و بعد از انجام میکروبلدینگ ابرو، کمی تورم و التهاب در اطراف آن ایجاد خواهد شد.

همچنین می توانید رنگ ابرو را متناسب با سلیقه و نظر خودتان انتخاب کنید و این رنگ ها به لایه زیرین پوست رسوب می کند.

 

نکاتی درباره اکستنشن ابرو

اگر قصد دارید که مدل و حالت ابروهایتان همیشه ثابت بماند و نیازی به آرایش کردن نداشته باشید، اکستنشن ابرو یکی از بهترین گزینه ها برای شما است.

اکستنشن ابرو یک گزینه بی خطر و نیمه دائمی است که به شما کمک می کند تا برای مدت حداقل 3 هفته تا یک ماه ابروهای فوق العاده حجیم و زیبا داشته باشید و نگرانیتان بابت استفاده از محصولات آرایشی و ریزش ابروها راحت می شود.

بهترین کار این است که قبل از اینکه تصمیم نهایی خودتان را برای اکستنشن یا میکروبلدینگ بگیرید با چند نفر که این کارهای زیبایی را روی ابروهایشان انجام داده اند مشورت کنید و همچنین بعد از مشورت با افراد متخصص در این زمینه بهترین و مناسب ترین روش را برای زیباتر کردن ابروهایتان انتخاب کنید.


نویسنده:

Smart Beauty

ارسال نظر