مدل ابروی ترند و جذاب سال

ابرو یکی از ویژگی های مهم در صورت است که باعث زیبایی و جذابیت چهره می شود. با ایجاد یک تغییر کوچک در ابرو، چهره ی شما عوض می شود. هر ساله مدل ابروی مختلفی معرفی می شود، چند دهه اخیر ابروهای نازک و شیطانی مد بود ولی امروزه ابروهای پر و پهن میان مردم طرفداران زیادی پیدا کرده است. امروزه تنوع ابروها زیاد شده در حالی که قدیم اینگونه نبود. به همین دلیل هر فرد با توجه به فرم صورت خود می تواند مدل ابرو جدید خاص خودش را داشته باشد. در نهایت ابرویی را باید انتخاب کنید که به چهره تان بیاید و خودتان را زیاد درگیر مد نکنید. با این حال مدل ابروی خیلی قدیمی هم انتخاب نکنید، برای مثال قدیم ابروهای نازک و کوتاه مد بود در صورتی که اکنون این مدل اصلا جذاب نیست. اگر به دنبال ابروهای ترند می گردید این مقاله را از دست ندهید.

 

جهت دریافت مشاوره رایگان و تخصصی شماره خود را وارد نمایید

 

جدیدترین مدل های سال

ما در این بخش سعی داریم چند نمونه از ابروهای ترند و جذاب را به شما معرفی کنیم. با دقت مطالعه کنید، شاید مدل ابرویی که به فرم صورتتان بیاید را در اینجا پیدا کنید. با نگاه به این جند مدل به راحتی می توانید بهترین گزینه که هم به صورتتان بیاید و هم مد باشد را پیدا کنید.

 

مدل ابروی پر و ساده

یکی از مدل ابروهایی که هیچ وقت از مد نمی افتد، ابروهای پر و ساده است. این مدل در سال 2022 بسیار توجه افراد را جلب کرده بود. همچنین ابروی این مدلی خیلی نازک و ضخیم نیست بلکه حالت طبیعی و مینیمال دارد. امسال دیگر کسی ابروهایش را نه خیلی بالا می برد و نه خیلی پایین. مدل ابرویی که شکل طبیعی خود را حفظ کند بهترین مدل است. در مدل ابروی پر و ساده نیاز نیست نگران زیر ابروی خود باشید، هرچه زیر ابرو پرتر باشد باعث نچرالی ابرو شده و زیبایی او را افزایش می دهد.

 

 

مدل ابروی کرکی

مدل ابروی کرکی هم همانند مدل ابروی بالا، حالتی طبیعی دارد با این تفاوت که موهای ابرو برس کشیده و رو به بالا هستند. این مدل ابرو پهن، بلند و حجیم است. اکثر سلبریتی های هالییودی از این مدل استفاده می کنند. برای داشتن ابروی کرکی، با یک برس اسپولی ابروهایتان را شانه کنید و به سمت بالا فرم دهید. همچنین می توانید از ژل ابرو برای بالا بردن ابروهایتان استفاده کنید. امروزه یکی از پرطرفدارترین مدل های ابرو مدل کرکی است.

 

ابرو با دنباله ی بلند

کسانی که ابروهای کم حجمی دارند و نمی توانند خیلی ابروهای پری داشته باشند، ترند ابرو برای این گروه هم دست به کار شده است. کسانی که ابروهای بلند و کشیده دارند، فقط کافی است آنها را براق کنند. در این مدل سعی کنید کم دم ابروهایتان را بتراشید و با محصولات آرایشی مانند ژل ابرو، واکس ابرو و چسب ابرو ابروهایتان را کمی لیفت و براق کنید. توجه داشته باشید که برای ایجاد این مدل ابرو نیاز نیست بیش از حد مداد ابرو بکشید (مخصوصا رنگ های خیلی تیره و سنگین). نکته ی دیگری که باید به آن توجه داشته باشید راجب به تیغ زدن ابروهاست. نیاز نیست انتهای ابرو را خیلی تیغ بزنید، تنها کافی است موهای کرکی و کوچک را بردارید تا دم ابرویتان فرم بگیرد.

 

 

مدل ابرو با طاق های طبیعی

این مدل یکی از مدل هایی است که هیچ موقع از مد نمی افتد. همچنین بیشتر سلبریتی ها از این مدل استفاده می کنند. علاوه بر آن از دهه 1990 طرفداران زیادی را به خود جذب کرد. مدل ابرو با طاق های طبیعی مناسب کسانی است که نمی خواهند ابروهایشان از هم فاصله داشته باشد. اگر ابروهای پر و پهنی دارید این مدل بهترین گزینه برای شما است. می توانید از ژل ابرو برای پهن تر نسان دادن ابروهایتان استفاده کنید.

 

 

مدل ابروی سفید و سایه دار

ابروی سفید و سایه دار اواخر دهه 90 ترنده شده، اگر به دنبال ابروی نوستالژی و ترند هستید، این مدل بهترین گزینه است. مدل ابروی سفید باعث می شود که ابروها به سختی دیده شوند. برای داشتن این مدل ابرو، باید رنگ ابروها به شدت روشن باشد. می توانید برای سفید کردن ابروهایتان از رنگ ابرو، ریمل ابرو و یا لاک ابرو استفاده کنید. ابروی سفید ان زمان بسیار طرفدار داشت ولی کم کم همه آن را فراموش کردند. اما امسال به یکی از پرطرفدار ترین مدل ها تغییر یافته است.

اگر ابروهای پری دارید باید کمی از آن را خالی کنید زیرا این مدل به ابروهای خیلی پر نمی آید. علاوه بر آن این مدل علاوه بر ظاهر عجیبی که دارد مورد توجه سلبریتی های معروف ماند لیدی گاگا، کندال جنر، کیم کارداشیان و... قرار گرفته است. توجه داشته باشید که برای سفید کردن ابروها خودتان در خانه این کار را انجام ندهید. زیرا سفیدکننده در نزدیکی چشم باعث آسیب جدی به چشم می شود. اگر می خواهید ابروهای سفیدی داشته باشید بهتر است به سالن زیبایی بروید تا آرایشگر این کار را برایتان انجام دهد. یکی از مزایای این مدل ابرو این است که در چهره تاثیر زیادی می گذارد، علاوه بر آن چه آرایش داشته باشید و چه نداشته باشید ظاهری جذابی خواهید داشت.

 

 

مدل ابروی صاف و دخترانه

ابروی صاف از ابروهای طبیعی پیروی می کنند و ترندها را تحت سلطه خود درمی آورند. یکی از سلبریتی های معروف که ابروهای صافی دارد می توان به مگان مارکل اشاره کرد. این مدل طرفداران زیادی داشته و برای هر مناسبتی مناسب است.

 

 

مدل ابروی روباهی

در این مدل افراد از نوار چسب استفاده می کنند. طرز استفاده از این نوار به این صورت است که در کنار صورت قرار می گیرد و اینکار باعث کشیدگی چشم و صاف تر شدن ابروها می شود. نوار چسب ابرو صورت را کشیده و زیباتر نشان می دهد. اما باید در نظر داشته باشید که نباید از این نوارها به طور مداوم استفاده کنید. اگر این مدل ابرو را می خواهید باید دنبال راه حل درستی باشید. افراد مشهور مانند کندال جنر و کایا گربر این مدل ابرو را دارند.


نویسنده:

Smart Beauty

ارسال نظر