مزایا کاشت ابرو

امروزه بسیاری از افراد قصد دارند عمل کاشت ابرو انجام دهند اما با این مشکل مواجه اند که پیوند ابرو چه مزیتی دارد و آیا برای آن شخص مناسب است یا خیر؟

حتی اگر صورت شاداب و جوانی داشته باشید و هیچ چین و چروکی در صورتتان نباشد، با وجود ابروهای نازک صورت پیرتری خواهید داشت.

جهت دریافت مشاوره رایگان و تخصصی شماره خود را وارد نمایید

در نتیجه اگر از مزایا و فواید کاشت ابرو اطلاع کافی داشته باشید قطعا تاثیر زیادی در انتخاب تان خواهد گذاشت.

 

کاشت ابرو چه مزیت هایی دارد؟

قطعا هر عملی که در جهت زیبا سازی باشد، فواید و مزایایی هم به همراه خواهد داشت که باعث می شود فرد تمام ریسک و مشکلات آن را به جان بخرد. کاشت ابرو هم به همین شکل می باشد، به دلیل فواید و مزایایی که دارد فرد مشتاق به انجام این عمل می شود.

یکی از مهم ترین فواید کاشت ابرو، انجام سریع و دوره نقاهت کوتاه آن است که تنها در یک جلسه تمام می شود.

 

دلایل نیاز به کاشت ابرو

به طور کلی افرادی که نیاز به کاشت ابرو دارند عبارتند از:

  • افرادی که در اثر ضربه های جسمی مانند زخم، حوادث، سوختگی و...
  • درمان هایی که باعث از بین رفتن فولیکول های ابرو و ایجاد زخم در پوست می شوند.
  • شیمی درمانی یا رادیوتراپی
  • کندن ابرو (تریکوتیلومانیا)
  • مادرزادی
  • چاق شدن بیش از حد باعث از بین رفتن تراکم مو می شود.
  • دستکاری بیش از حد ابروها موجب ریزش آنها می شود.
  • کم کاری تیروئید

 

این افراد می توانند کاشت ابرو با نتایج خوب انجام دهند.

 

مزایای کاشت ابرو

پس از کاشت مو پرطرفدار ترین عمل زیبایی، کاشت ابرو است که محبوبیت بسیاری میان افراد دارد. مهم ترین مزایای کاشت ابرو به شرح زیر می باشد:

  1. یکی از مهم ترین مزایای کاشت ابرو رسیدن به طول و ضخامت دلخواه افراد است. هنگامی که ابرو پر و زیبا باشد اجزای دیگر صورت مانند چشم ها هم به چشم میاید. در نهایت با کاشت ابرو می توانید حالت چهره خود را زیباتر کنید.
  2. پس از کاشت ابرو دیگر از روش های موقت مانند لوازم آرایش گران قیمت، تاتو، هاشور و... خلاص می شوید. همچنین در وقت خود هم صرفه جویی خواهید کرد.
  3. شما هرچقدر هم با مداد، ابروهای خود را فرم دهید نمی توانید اعتماد به نفس خود را تقویت کنید مگر اینکه ابروی واقعی خودتان باشد. آنگاه اعتماد به نفس تان هم بیشتر خواهد شد. کسانی که ظاهر خوبی دارند، رابطه مستقیم با عزت نفسشان خواهد داشت. به همین دلیل داشتن ابروهای پر و ضخیم باعث اعتماد به نفس شما می شود. 
  4. بسیاری از افراد با روش های موقت ابروهای خود را فرم می دهند. پس از انجام کاشت ابرو هم در وقت خود صرفه جویی می کنید و هم هزینه ی بیشتری پرداخت نمی کنید.
  5. کاشت ابرو یکی از بهترین روش ها برای پوشاندن جای زخم و سوختگی است.
  6. با اینکه کاشت ابرو یک عمل زیبایی است ولی نتایج بسیار طبیعی دارد و هیچ تفاوتی با ابروی طبیعی خود فرد نخواهد داشت.

 

دیگر فواید کاشت ابرو

  • نتایج و ماندگاری دائمی کاشت ابرو
  • استفاده از تکنیک های پیشرفته در کاشت ابرو
  • رسیدن به ابروهای دلخواه
  • جوان تر نشان دادن صورت
  • برطرف شدن تمامی نواقص ابرو
  • روشی غیرتهاجمی برای پرپشت شدن ابروها
  • مشخص نبودن جای زخم و بهبود بخیه ها
  • طراحی ابروها طبق آناتومی بدن
  • دوره نقاهت و ریکاوری سریع و راحت

 

موثرترین روش برای کاشت ابرو

کاشت ابرو یکی از ساده ترین روش ها برای پرپشت کردن ابروها است. امروزه پیوند کاشت ابرو توانسته با پیشرفت تکنولوژی سهمی شگرف در موفقیت آمیز بودن این عمل را به خود اختصاص دهد.

ریختن ابروها و کم پشت شدنشان باعث بروز نگرانی در افراد می شود. این عمل به عنوان یکی از بی خطرترین پیوندها است که در دراز مدت نتیجه ی بهتری خواهد داشت. این روش مخصوصا برای کسانی که در تصادف ابروی خود را از دست دادند روشی بسیار موثر خواهد بود.

یکی دیگر از فواید پیوند ابرو این است که می توان هم برای بخش کوچکی از ابروها به کار برد و هم برای تمام ابروها. این موضوع کاملا بستگی به نظر خود فرد دارد. از دست دادن ابروها تاثیر مستقیم در روح و روان آنها خواهد گذاشت. به همین دلیل این تکنیک از کاشت مو تقلید کرده و همانند آن از پشت سر پیوند ابرو انجام می شود با این تفاوت که در پیوند کاشت ابرو از ناحیه کناره گوش فولیکول برداشت می شود.

علاوه بر آن مدت زمان عمل کاشت ابرو کمتر از چیزی است که فکرش را بکنید. انتخاب هر یک از روش های موجود از جمله هاشور، تاتو، میکروبیلدینگ و... نه تنها هزینه بر است بلکه موقتی بوده و پس از مدتی نیاز به ترمیم دارد.

 

فواید کاشت ابرو در مردان

کاشت ابرو تنها برای خانم ها نمی باشد بلکه آقایان هم می توانند این عمل را انجام دهند. فرآیند جراحی آقایان همانند خانم ها است و نیاز به بانک موی قوی دارد. در نتیجه کسانی که بانک موی مناسبی ندارند و موهایشان تقریبا سفید شده نمی توانند این پیوند را انجام دهند.

با پرپشت شدن ابروها جذابیت فرد و اعتماد به نفس او افزایش می یابد. همچنین تنها راه دائمی بوده که بدون درد و خونریزی انجام می شود و دوره نقاهت بسیار کمی دارد. با استفاده از این روش می توانید جای زخم ها، شکستگی ها و سوختگی را پوشش دهید.

 

نتایج کاشت ابرو به چه صورت است؟

نتایج این کاشت دائمی بوده و سریع به تفاوت ایجاد شده پی خواهید برد. معمولا یک کاشت ابروی طبیعی 12 ماه طول می کشد تا فرد به نتیجه ی دلخواه خود برسد.

مو در سه مرحله رشد می کند، بنابراین اگر پس از کاشت ریزش پیدا کردید نگران نباشید. این ریزش کاملا طبیعی بوده و دوباره رشد خواهد کرد. رشد مو در افراد متفاوت بوده، در نهایت پس از رشد باید موها را همانند ناحیه اهدا کننده اولیه مرتب کنید تا ظاهری مناسب داشته باشد. این امر برای افراد مشکل ساز نمی باشد زیرا اکثرا به برداشتن ابروهای خود عادت دارند.


نویسنده:

Smart Beauty

ارسال نظر