چه مدل ابرویی برای چه افرادی مناسب است؟

چه مدل ابرویی برای چه افرادی مناسب است؟ ابرو قسمتی از صورت است که تاثیر بسزایی بر روی زیبایی آن دارد، به همین دلیل افراد همواره به دنبال داشتن ابروهای زیبا هستند. اما موضوع مهم این است که بتوانید کاشت ابرو را متناسب با فرم صورت خود انتخاب کنید. برای تشخیص دادن فرم صورت خودتان بهتر است که چهره را در حالت بدون آرایش با ابروهای مختلف مقایسه کنید، در این حالت باید موهای سر نیز کاملاً به قسمت عقب باشد تا به راحتی بتوانید حالت چهره را تشخیص دهید، در این مقاله انواع مدل ابرو را بررسی می کنیم.

اما به طور کلی چند مدل مختلف فرم صورت و ابروهای متناسب با آنها را معرفی می‌کنیم:

جهت دریافت مشاوره رایگان و تخصصی شماره خود را وارد نمایید

معرفی مدل های مختلف ابرو متناسب با فرم صورت :

·         ابروی مناسب برای صورت بیضی

بهترین مدل های ابرو برای افرادی که دارای صورت بیضی هستند، ابروهای با قوس و زاویه کم است، یعنی باید توجه کنید که برای چنین صورت‌هایی قوس ابرو زیاد نباشد، چون موجب به هم خوردن تقارن چهره خواهد شد. این مدل از ساده‌ترین و رایج‌ترین مدل‌ها برای افرادی است که صورت بیضی دارند.

·         ابروی مناسب برای صورت‌ های گرد

صورت‌های گرد معمولاً دارای طول و عرض یکسانی هستند، بنابراین ابرویی که برای آن انتخاب می‌شود، باید کشیده باشد. از بین تمام مدل‌ها مدل هشتی گزینه مناسبی برای این نوع از صورت‌ها است، یعنی قسمت ابتدا و تاج ابرو به سمت بالا رفته و از قسم وسط به بعد به سمت پایین باشد. این حالت از ابرو کمک می‌کند که صورت شما کمتر به سمت گردی برود و کشیده‌تر به نظر بیاید. اگر دارای صورت گرد هستید، هرگز از ابروهای گرد و صاف استفاده نکنید.

·         مناسب برای صورت‌های کشیده

اگر صورت شما کشیده است، باید به دنبال نوع مدلی باشید که بیشتر به پهن شدن صورت شما کمک کند. بهترین مدل برای چنین صورت‌هایی ابروهای صاف می‌باشد و مدل‌های شکسته و هلالی گزینه مناسبی برای این فرم نیستند، چون خطوط افقی مستقیم موجب می‌شود چهره کشیده و کوتاه‌تر از حد معمول نشان داده شود.

·         ابروی مناسب برای صورت‌های قلبی

اگر فرم صورت شما به صورت قلبی می‌باشد، این یک امتیاز برایتان محسوب می‌شود، چون انواع مختلف مدل ابرو به آسانی بر روی صورت شما می‌نشیند و تنها ابروهای رو به پایین برای فرم شما مناسب نیست.

ابروهای قوس‌دار و پهن از بهترین گزینه‌ها برای فرم‌های قلبی هستند. اما ابروهای زاویه‌دار و صاف فرم صورت قلبی را به هم می‌زنند.

·         ابروی مناسب برای صورت‌های مستطیلی

ابروهایی که دارای قوس ملایم هستند برای صورت‌های مستطیلی مناسب می‌باشند. اما ابروهای گرد و نازک تعادل چهره‌های مستطیلی را به هم می‌زنند. ابروهای کوتاه نیز موجب می‌شوند، عرض صورت بیشتر شود و هرگز نباید از آنها استفاده کنید. بهترین مدل برای چنین صورت‌هایی مدل کمانی، کمان زاویه‌دار و تیز می‌باشد.

مدل ابرو مناسب صورت مستطیل

·         مناسب برای صورت مربعی

اگر صورت شما به صورت مربعی است، بهتر است که قوس و زاویه ابرو دقیقاً متناسب با زاویه فک باشد. به همین دلیل ابروهایی برای صورت شما مناسب می‌باشد که دارای قوس کم هستند، یعنی وسط ابرو باید برابر با قسمت پره بینی باشد، اما انتهای آن کمان بلند استفاده شود.

·         ابروی مناسب برای صورت لوزی

در افرادی که دارای صورت لوزی هستند، هدف از ایجاد حالت ابرو کم کردن پهنای صورت و همچنین زاویه‌های آن می‌باشد. پس ابروهایی برای چنین صورتی مناسب هستند که منحنی شکل باشند. اما توجه کنید که قوس اندک برای این چهره کافی می‌باشد.

ابروهایی که به صورت قوس‌دار هستند، تناسب چهره را در این فرم بیشتر می‌توانند حفظ کنند. اما اصلاً از ابروهای صاف و هلالی استفاده نکنید.

·         مدل ابرو برای صورت مثلثی

برخی افراد دارای صورت مثلثی هستند کاشت ابرو مناسب برای چنین چهره‌هایی هشتی با دمی کوتاه می‌باشد. همچنین ابروهایی که دارای قوس گرد هستند گزینه خوبی محسوب می‌شود. برای چنین فرم‌هایی اصلاً نباید ابروهای کشیده و صاف استفاده کرد.

·         مدل مناسب برای بینی بزرگ

افرادی که بینی بزرگی دارند، بهتر است از مدل ابروهای دارای قوس و زاویه‌دار استفاده کنند، چون اگر کاشت ابرو صاف و نازک باشد، توجه مخاطب متوجه بینی شما خواهد بود. اما ابروهای پهن زیبایی چهره شما را بیشتر می‌کنند.

·         ابروی مناسب برای پیشانی کوتاه و بلند

اگر پیشانی شما کوتاه است برای اینکه زیاد مقابل دید نباشد و به چشم نیاید سعی کنید قوس کمان ابرو کشیده و صاف باشد و اگر دارای پیشانی کم عرض و کوتاه هستید باید قوس کمان کاشت ابرو را کم در نظر بگیرید. اما برای پیشانی‌های بلند بهتر است ابرو دم کوتاهی داشته باشد. برای پیشانی‌های پهن و بلند نیز قوس کمان باید بیشتر باشد. شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر به سایت اسمارت بیوتی مراجعه کنید.


نویسنده:

Smart Beauty

ارسال نظر