چه کسانی نمی توانند کاشت ابرو انجام دهند؟

طی چند سال اخیر عمل زیبایی کاشت ابرو محبوبیت زیادی بین افراد مختلف با سنین متفاوت پیدا کرده، زیرا این عمل کم تهاجمی بوده و تجربه عمل های موفق بسیاری داشته است. شاید برایتان سوال پیش آید که این عمل برای همه افراد مناسب است یا خیر؟ ما در این مقاله سعی داریم به شما متقاضیان عزیز در مورد کاندید مناسب کاشت ابرو بیشتر توضیح دهیم.

 

جهت دریافت مشاوره رایگان و تخصصی شماره خود را وارد نمایید

علت ریزش ابرو در سنین مختلف

ابروها مانند مو تحت تاثیر عوامل بیرونی و ساختار ژنتیکی قرار دارند و ممکن است ضعیف و نازک شوند و دیگر قدرت استحکام نداشته باشند. با گذر زمان (میانسالی) این ضعف کاملا مشخص خواهد شد.

قبل از هرچیزی شما باید بدانید علت ریزش و کم پشتی ابروهایتان به چه دلیل بوده، زیرا در تعیین صلاحیت شما بسیار تاثیر دارد.

۱- ژنتیک

۲- سرطان (شیمی درمانی و پرتودرمانی)

۳- عفونت (ازجمله عفونت قرچی، شپش،بیماری هانست و...)

۴- اختلالات رفتاری

۵- افزایش سن

۶- حساسیت ها

۷- کمبود ویتامین و مواد معدنی

۸- استفاده از مواد شیمیایی (مداد ابرو، رنگ و...)

 

کاندید مناسب کاشت ابرو

  • نداشتن بیماری پوستی
  • نداشتن بیماری خاص
  • داشتن بانک موی مناسب

 

موارد منع کاشت ابرو

  • داشتن بیماری پوستی
  • داشتن بیماری خاص
  • مبتلا به اختلالات هورمونی
  • مبتلا به فشار خون
  • مبتلا به نارسایی کلیه
  • مشکلات روحی و روانی
  • افراد در سن بلوغ (زیرا در این سن افراد اختلالات هورمونی شدیدی دارند)

 

چه کسانی نمی توانند کاشت ابرو انجام دهند؟

کاشت ابرو با توجه به تغییرات ملاک های مد و زیبایی پیشرفت چشمگیری نسبت به عمل های زیبایی دیگر داشته و بسیاری از افراد مشهور از جمله بازیگران، خوانندگان و... این عمل را انجام داده اند.

این عمل به گونه ای راحت بوده که پزشک می تواند به صورت سرپایی، بدون بخیه و خونریزی جراحی را انجام دهد ولی نکته اینجاست در حالی که این عمل بسیار سادده و راحت بوده ولی برای همه افراد مناسب نیست و همه نمی توانند کاندید مناسبی برای کاشت ابرو باشند.

اولین گروهی که به هیچ عنوان نمی توانند کاشت انجام دهند گروه سنی زیر ۱۸ سال هستند. به این دلیل که این افراد در سن رشد هستند و ممکن است به نتیجه دلخواه خود نرسند. همچنین ممکن است بعد از چند سال آینده سلیقه افراد تغییر کند و از ابروهای کاشته شده خود راضی نباشند.

دسته دیگر افرادی که  مبتلا به بیماری های لخته و منعقد شدن خون هستند، کاندید مناسبی برای ابرو نخواهند بود. در حالی که این عمل بدون خونریزی انجام می شود با این حال پزشک از داروی بیهوشی استفاده می کند و ممکن است بعضی از نقاط را بخیه و یا شکاف دهد، به همین دلیل این افراد مناشب کاشت ابرو نیستند و نتایج مطلوبی نخواهند داشت.

همچنین افرادی که دارای اختلالات یا بیماری هایی مانند تیروئید هستند نمی توانند کاشت ابرو انجام دهند زیرا در تولید هورمون مشکل دارند و باعث ضعیف شدن ساقه مو و در نهایت ریزش می شوند. بنابراین تا درمان این بیماری نمی توان پیوند ابرو را انجام داد.

در آخر اگر متقاضی از سلامت کامل جسمانی برخوردار باشد، کاشت ابرو هیچ خطری برای او نخواهد داشت بلکه نتایج مطلوبی هم دارد. اگر ابروهای کم پشت و نازک دارید برای کاشت ابرو تعلل نکنید و حتما این عمل را انجام دهید. ابرو عضوی مهم در زیبایی افراد است و زن و مرد نمی شناید. همه زیبایی را دوست دارند به همین دلیل متقاضی مرد هم برای کاشت ابرو وجود دارد.

همانطور که در بالا گفته شد اگر مشکلات جسمانی خاصی ندارید عمل کاشت ابرو عملی بسیار راحت بوده و دوران نقاهت بسیار کمی دارد.

 

چه کسانی کاندید مناسب کاشت ابرو هستند؟

کاشت ابرو برخلاف میکروبلیدینگ و تاتو دائمی بوده و از نظر قیمتی هم مقرون به صرفه است و نیازی به ترمیم ندارد. در ادامه با کسانی که کاندید مناسبی برای انجام کاشت ابرو هستند آشنا می شوید.

۱- یکی از مهم ترین معیارها در کاشت ابرو داشتن بانک موی مناسب در پشت گوش و پشت سر است. هرچه بانک مو متقاضی با کیفیت، مقاوم و دارای قطر بیشتری باشد نتیجه ی عمل بهتر خواهد بود.

۲- افرادی که در اثر تصادف و حادثه ابروهای خود را از دست داده اند کاشت ابروی طبیعی بهترین پیشنهاد برای آنهاست. زیرا ناحیه ای در ابرو اگر در اثر جراحی از بین رود با هیچ چیز جز کاشت ابرو جبران پذیر نخواهد بود.

۳- بدن افراد باید در برابر بی حسی موضعی مقاوم باشد و حساسیت از خود نشان ندهد.

۴- افرادی که در اثر ژنتیک و یا بیماری ابروهای خود را از دست داده اند پیوند ابرو بهترین گزینه برای داشتن ابرویی پرپشت و زیبا است.

۵- افرادی که در اثر پیری و افزایش سن دچار ریزش موهای ابروی خود شدند می توانند با استفاده از کاشت ابرو طبیعی این مشکل را برطرف کنند.

۶- افرادی که از ناقرینگی ابروی خود رضایت ندارند، می توانند با انجام کاشت ابرو به ابروهای طبیعی و قرینه دست یابند.

 

محدودیت های کاشت ابرو طبیعی

کاشت ابرو هیچ محدودیتی نداشته، چه خانم ها و چه آقایان قادر به انجام این عمل هستند. درواقع هر شخصی می تواند کاشت ابرو انجام دهد اما در این میان چند محدودیت جزئی وجود دارد که معمولا اکثر افراد شامل آنها نمی شود.

۱- ممکن است برخی افراد  بانک موی بسیار ضعیفی داشته باشند، در نتیجه نمی توانند وی.ند ابر. انجام دهند.

۲- در بعضی موارد ممکن است تراکم بانک موی متقاضی خوب باشد ولی تارهای این قسمت از مو مناسب نباشد (ضعیف یا نازک بودن تارهای مو). در نتیجه تراکم پیوند مو به خوبی شکل نمی گیرد و نتیجه ی مثبتی نخواهد داشت.البته برای زیباجویانی که بانک موی مناسبی نداشته باشند روش های دیگری هم وجود دارد که در جلسه مشاوره با پزشک می توانید صحبت کنید.

کسانی که بانک موی مناسبی ندارند می توانند از روش الیاف نانو استفاده کنند. الیاف نانو هیچ تفاوتی با موی اصلی ندارد و کسی نمی تواند فرق میان این دو را تشخیص دهد. متقاضیان می توانند رنگ و جنس دلخواه خود را سفارش داده و پس از ان توسط پزشک پیوند انجام می شود.

 

در نتیجه سلامتی باید برای شما الویت باشد و نباید برای به دست آوردن ابروهایی پرپشت سلامتی خود را به خطر بیاندازید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک اسمارت بیوتی و مشاوره رایگان راجع به کاشت ابرویتان بیشتر اطلاعات کسب کنید.


نویسنده:

Smart Beauty

ارسال نظر