کاشت ابرو بازیگران ایرانی در اسمارت بیوتی

کاشت ابرو بازیگران

کاشت ابرو بازیگران چگونه انجام می‌شود؟ آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که ابروهای کم‌پشت و نازک خود را اصلاح کرده و به آن‌ها فرمی زیباتر بدهید؟ به این ترتیب چشم‌ها هم زیبایی خود را بیشتر نشان می‌دهند. در مطلب امروز می‌خواهیم از کاشت ابرو صحبت کنیم و در آخر هم مرکز اسمارت بیوتی را که بسیاری از بازیگران کاشت ابرو خود را در آن انجام داده‌اند به شما معرفی می‌کنیم.

کاشت ابرو بازیگران

کاشت ابرو پیوند فولیکول‌هایی است که از ناحیه اکسیپیتال به دست می‌آید تا ابروهای ضخیم و متقارن ایجاد شود. این کار به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و می‌تواند ضمن پرپشت‌تر کردن ابروها، فرم آن‌ها را هم اصلاح کند.

جهت دریافت مشاوره رایگان و تخصصی شماره خود را وارد نمایید

برای بازیگران کاشت ابرو به طبیعی‌ترین روش انجام می‌شود تا برای گریم‌های مختلفی که در فیلم‌ها دارند مشکلی پیش نیاید. این روش از لحاظ نچرال بودن، قابلیت رشد مجدد موها و قرینه کردن ابروها بسیار مناسب است.

انواع کاشت ابرو و اثربخشی روش

اگر قصد کاشت ابرو دارید، بهتر است ابتدا با روش‌های مختلف آن و تفاوت‌هایی که دارند آشنا شوید. ما در ادامه این روش‌ها را معرفی کرده و توضیح می‌دهیم.

کاشت مو با استفاده از روش FUT 

روش FUT  یک روش پیوند تکه‌کاری قابل عمل است که شامل برداشتن نواری از پوست از پشت سر و بخیه زدن آن به ابرو است. این موها به طور پراکنده از پشت سر برداشته می‌شوند و آسیبی به موهای این ناحیه نمی‌زنند.

کاشت مو به روش FUE 

روش FUE یک کاشت فولیکول ماشینی بدون جراحی است. کاشت ابرو به روش FUE مدرن‌ترین و مؤثرترین روش است و  شامل مراحلی مانند بخیه زدن نیست؛ بلکه جراح هنگام جمع‌آوری مواد اهداکننده، نه یک فلپ پوست، بلکه یک فولیکول را با اکوسیستم آن (ناحیه پوست کمتر از 1 میلی‌متر) برمی‌دارند.

 به همین دلیل، FUE یک تکنیک پیوند ابرو غیرجراحی نامیده می‌شود. یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که این روش دارد همین است که کاشت ابرو شما بدون نیاز به جراحی انجام می‌شود.

مزایای کاشت ابرو به روش FUE

ابروها می‌تواند میکروبلیدینگ شوند یا به روش‌های دیگر مجدداً فرم بگیرند؛ اما چرا ما به سراغ روش‌های دیگری مانند کاشت می‌رویم؟ به این دلیل که می‌توانیم مزایای زیر را به دست بیاوریم.

توان‌بخشی سریع 

پس از کاشت ابرو توان‌بخشی اولیه 8 تا 10 روز طول می‌کشد و پس از آن ابروهایی سالم، زیبا و خوش فرم دارید.

کارایی و تراکم بالا

در کاشت ابرو به این روش - 92 - 98٪ فولیکول‌ها ریشه می‌گیرند و پر می‌شوند. همچنین این روش به شما امکان می‌دهد تا 50 مو را در هر 1 سانتی متر مربع پیوند بزنید.

زیبایی‌شناسی نتیجه 

کاشت ابرو به شما امکان می‌دهد ابروهایی را با هر شکلی ایجاد کنید گوشه‌ها را بلند کنید، آنها را گسترده‌تر کنید یا هر فرم دیگری که فکر می‌کنید برای چهره شما بهترین است را اجرا کنید.

طبیعی بودن ابروها

جراح موها را با زاویه طبیعی کاشت کرده و جهت کلی رشد مو را رعایت می‌کند؛ نتیجه این کار نچرال بودن ابروها است و مانند روش‌های دیگر صورت را مصنوعی نشان نمی‌دهد. از مزایای دیگر این است که موهای کاشته شده مادام‌العمر باقی می‌مانند. همچنین در ناحیه جمع‌آوری فولیکول اثری باقی نمی‌گذارد؛ زیرا جراح فولیکول‌ها را به طور تصادفی از قسمت سر می‌گیرد تا لکه‌های طاس ایجاد نشود.

ناحیه اهداکننده برای کاشت ابرو

بسیاری از افراد علاقه‌مند هستند که بدانند موهای موردنیاز برای کاشت ابرو از کجا می‌آید. در 95 درصد موارد از قسمت اکسیپیتال به عنوان ناحیه اهداکننده استفاده می‌شود؛ زیرا در اینجا موهایی رشد می‌کنند که در برابر ریزش مقاوم هستند و به خوبی ریشه می‌دهند. علاوه بر این، موهای پشت سر از نظر ظاهر و ساختار تا حد امکان شبیه به ابروها هستند.

برای حصار پشت سر، 2 نوار کوچک به عرض بیش از 1 سانتی متر تراشیده می‌شود؛ یعنی موها در امتداد تمام پشت سر تراشیده نمی‌شوند؛ بنابراین نوارها به راحتی زیر موهای بلندتر قرار می‌گیرند.

مشاوره کاشت ابرو

در طول مشاوره، یک متخصص ابرو حرفه‌ای حضور دارد که با در نظر گرفتن خواسته‌های بیمار و ویژگی‌های صورت فردی او، مدلی از فرم جدید ابرو را ایجاد می‌کند. در طول فرایند، مراجع بررسی می‌شود و بیمار گزینه‌هایی را که دوست دارد انتخاب می‌کند. مدل ایجاد شده در حین پیوند استفاده می‌شود. شکل ابروها همیشه منحصر به فرد است؛ زیرا باید با ساختار صورت و نوع ظاهر به طور کلی هماهنگ باشد.

آماده‌سازی برای پیوند به ناحیه ابرو

کاشت ابرو نیازی به آماده‌سازی و دارو ندارد. در یک مشاوره اولیه، یک جراح مقدار ماده اهداکننده را تعیین می‌کند. یک هفته قبل از عمل، لازم است داروهایی را که بر لخته شدن خون تأثیر می‌گذارند، حذف کنید؛ الکل را نباید برای چند روز مصرف کرد و ترک سیگار هم توصیه می‌شود. عمل شما به سادگی در 2 ساعت انجام می‌شود.

نحوه انجام کاشت ابرو

مدت زمان عمل بیش از 2 ساعت نیست و از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود؛ بنابراین نیازی نیست نگرانی داشته باشید. در حین عمل طرحی که با توافق بیمار ایجاد شده است، به ابرو منتقل می‌شود. در ابتدا مرحله جمع‌آوری مواد اهداکننده آغاز می‌شود. 

جراح با استفاده از پانچ چرخشی، نواحی کوچکی از پوست (تا 1 میلی متر) را همراه با موها برمی‌دارد. جمع‌آوری فولیکول‌ها همراه با اکوسیستم آنها انجام می‌شود. مواد حاصل به گرافت‌هایی تقسیم می‌شود که از طریق سوراخ‌های کوچک در ضخامت پوست ابرو قرار می‌گیرند. نتیجه به بیمار نشان داده می‌شود و پس از نظرخواهی در مورد آن، پزشک شروع به پانسمان می‌کند.

دوره توانبخشی پس از کاشت مو به ناحیه ابرو

توانبخشی اولیه 8 تا 10 روز طول می‌کشد. بهبودی ساده است و به هیچ‌وجه فعالیت اجتماعی را محدود نمی‌کند. کاشت ابرو را می‌توان در هر زمانی از سال انجام داد. در این روش موها به طور یکنواخت رشد می‌کنند و در عرض 3 تا 4 روز پس از کاشت تا حد امکان از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر به نظر می‌رسند.

 ناحیه اهدا‌کننده مو نیز طی 3 تا 5 روز بازسازی می‌شود و 2 تا 4 ماه پس از کاشت، تغییر در مرحله رشد مو رخ می‌دهد. در این مدت موهای کاشته شده با موهای جدید جایگزین می‌شوند. این یک روند طبیعی است و اصلأ ظاهر غیرطبیعی به شما نمی‌دهد. نتیجه نهایی کاشت ابرو را می‌توان پس از یک سال ارزیابی کرد.

مدت زمان و تضمین نتایج بعد از کاشت ابرو

اگر تمام توصیه‌های پزشکی رعایت شود، میزان ماندگاری 92-98٪ است. نتیجه این کار دائمی ‌و پایدار است. موها به طور متناوب همراه با اکوسیستم فولیکول پیوند می‌شوند؛ بنابراین در ناحیه دریافت‌کننده به رشد خود ادامه می‌دهند. همچنین مو نمی‌ریزد و از دست دادن موها فقط در موارد انکولوژی و بیماری‌های حاد غدد درون ریز که در آن خط مو آسیب می‌بیند اتفاق می‌افتد.

تاثیر و نتایج کاشت به ناحیه ابرو

این روش به شما امکان می‌دهد ابروهایی با هر ضخامت و شکلی ایجاد کنید. نتیجه کار از نظر زیبایی شناختی بسیار دلپذیر به نظر می‌رسد. برای داشتن نتایج بهتر، بیماران تحت اصلاح فرم ابرو قرار می‌گیرند.

هزینه عمل کاشت ابرو

در حقیقت هزینه کاشت ابرو به عوامل زیادی بستگی دارد. این عوامل مواردی مانند تراکم موها، سختی عمل، حالتی که برای فرم ابروها انتخاب می‌کنید، موادی که برای کاشت انجام می‌شود، هزینه‌های جراح و... هستند. در این مورد و تعرفه‌های دقیق آن پس از مشورت با متخصص خود اطلاع پیدا خواهید کرد.

بررسی کاشت ابرو بازیگران + نظرات آنها در مورد کاشت ابرو در کلینیک اسمارت بیوتی

 کاشت ابرو به زیباتر دیده شدن صورت شما کمک می‌کند. ابروهای قرینه به صورت کاملاً نچرال تأکید چشم‌ها را افزایش می‌دهند و سبب فتوژنیک تر شدن عکس‌های شما می‌شوند. در این قسمت قصد داریم کاشت ابرو برخی از بازیگران را که در کلینیک اسمارت بیوتی خدمات زیبایی خود را انجام می‌دهند بررسی کرده و در مورد آن‌ها توضیح دهیم.

کاشت ابرو نیوشا ضیغمی در اسمارت بیوتی

نیوشا ضیغمی جزو بازیگران محبوب کشورمان است که بدون شک چهره زیبایی که دارد در مطرح شدن او نقش زیادی داشته است. او با انتخاب فرم مناسب ابروهای خود توانسته است چهره دلنشین‌تری داشته باشد. بازیگران در طول سال‌های کاری خود گریم‌های مختلفی را روی چهره امتحان می‌کنند. با این تفاسیر کاشت ابرو می‌تواند انتخاب ایده‌آلی باشد؛ زیرا آن‌ها می‌توانند فرم ابرو را عوض کنند.

همچنین ابروها رشد می‌کنند و مجدداً امکان اصلاح و به وجود آوردن فرم بهتر برای آن‌ها وجود دارد. این بازیگر جوان و خوش‌چهره از کاشت ابرو در کلینیک اسمارت بیوتی اعلام رضایت کرده است.

فیلم حضور نیوشا ضیغمی در اسمارت بیوتی (اینستاگرام)

کاشت ابرو بازیگران

 

کاشت ابرو شبنم قلی خانی در اسمارت بیوتی

شبنم قلی خانی برای اولین بار با فیلم مریم مقدس مطرح شد و مردم او را از همان زمان به خاطر دارند. چهره طبیعی این بازیگر و معصومیتی که در آن وجود دارد یکی از دلایل محبوبیت او است. ما در کلینیک اسمارت بیوتی به نحوی کاشت ابرو را انجام می‌دهیم که فرم ابتدایی و اصلی صورت تغییری نکند؛ اما صورت زیباتر و قرینه‌تر به چشم بیاید.

مدل ابروهای مختلفی وجود دارد که برای این بازیگر عزیزمان مدل منحصر به فردی انتخاب شده است؛ زیرا همه ویژگی‌های چهره افراد مخصوص به خودشان است و تغییراتی هم که صورت می‌گیرند باید از همین الگو پیروی کنند. شما هم می‌توانید استایل شخصی خود را با کمک تکنولوژی BROW AI بسازید و منحصر به فرد باشید.

فیلم حضور شبنم قلی خانی در اسمارت بیوتی (اینستاگرام)

کاشت ابرو بازیگران

کاشت ابرو الهام حمیدی در اسمارت بیوتی

الهام حمیدی چهره دلنشینی دارد که ما آن را نه تنها در قاب تلویزیون و سینما بلکه در پوسترها، روی محصولات آرایشی بهداشتی و انواع دیگر تبلیغات نیز دیده‌ایم. چهره این بازیگر به نوعی سرمایه او محسوب می‌شود. ما در کلینیک اسمارت بیوتی با افتخار میزبان ستاره‌ها هستیم و با مشاوره قبل از عمل به آن‌ها در انتخاب فرم ابروی مناسب کمک می‌کنیم.

سرکار خانم حمیدی در حین جلسه مشاوره‌ای که با متخصصین ما داشته است در مورد قالب‌ها، مواد و نحوه انجام عمل راهنمایی شده است و فرم ابروی خود را قبل از اجرای عمل انتخاب کرده است. یکی از مزایای انجام عمل ابرو در کلینیک اسمارت بیوتی این است که می‌توانید نتیجه کار را از ابتدا با کمک تکنولوژی AI BROW ببینید و در صورت تمایل در آن تغییراتی ایجاد کنید که به ایده‌آل شما نزدیک شود. این بازیگر برجسته در نهایت از انتخاب گروه اسمارت بیوتی برای کاشت ابرو اعلام رضایت کرده است.

فیلم حضور الهام حمیدی در اسمارت بیوتی (اینستاگرام)

کاشت ابرو بازیگران

کاشت ابرو یوسف تیموری در اسمارت بیوتی

آیا شما هم فکر می‌کنید کاشت ابرو فقط برای خانم‌ها انجام می‌شود و از دیدن اسم یک بازیگر مرد در این لیست متعجب شده‌اید؟ طراحی و کاشت ابرو جناب آقای یوسف تیموری در کلینیک اسمارت بیوتی انجام شده است و قبل از آن نیز جلسات مشاوره برای هماهنگی و توضیحات بیشتر برگزار شده است.

نتیجه کار همچنین قبل از انجام عمل به این بازیگر محبوب کشورمان نشان داده شده است و پس از توافق کاشت ابرو با بهترین مواد، جدیدترین دستگاه‌ها و زیر نظر جراحان انجام شده است. شما هم می‌توانید برای دستیابی به چنین تغییرات تضمین شده‌ای در تهران، ونکوور، لس‌آنجلس و شیراز به اسمارت بیوتی بیایید و زیبایی نهفته صورت خود را با یک کاشت ابرو حرفه‌ای نشان دهید.

فیلم حضور یوسف تیموری در اسمارت بیوتی (اینستاگرام)

کاشت ابرو بازیگران

کاشت ابرو آرام جعفری در اسمارت بیوتی

آرام جعفری یکی دیگر از بازیگرانی است که افتخار میزبانی او را در اسمارت بیوتی داشته‌ایم. این بانوی عزیز علی‌رغم تجربه عمل‌های زیبایی موفق شده است تا زیبایی طبیعی چهره خود را حفظ کند. با مشاهده و مقایسه عکس‌های قبل و بعد از کاشت ابرو این بازیگر متوجه تغییرات بزرگی می‌شوید.

سرکار خانم جعفری ابروهای پرپشتی ندارند و همچنین فرم و قاب ابرو‌ها نیز چندان قرینه و زیبا نیستند. ما در ابتدا با تکنولوژی AI BROW نتایج عمل را به ایشان نشان دادیم تا بهترین مدل ابرو که با ویژگی‌های سایر اعضای صورت همخوانی دارد را انتخاب کنند.

استفاده از مواد باکیفیت و دیدن نتایج قبل از کار کاشت ابرو در کلینیک اسمارت بیوتی سبب شد تا ایشان از عمل کاشت ابرو خود اعلام رضایت کنند.

فیلم حضور آرام جعفری در اسمارت بیوتی (اینستاگرام)

کاشت ابرو بازیگران

کاشت ابرو بازیگران در کلینیک اسمارت بیوتی

می‌توانید برای دریافت پاسخ سوالات خود، مشاهده نمونه کارها و اطلاع از دیگر خدمات ما سایت را بررسی کنید. همچنین از شما می‌خواهیم برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام دنبال کنید.

سخن پایانی

کاشت ابر یک روش دائمی‌است که با آن می‌توانید ابروهایی قرینه، زیبا و خوش فرم برای خود بسازید که زیبایی صورت و چشم‌های شما را بیشتر کند. در این مطلب ما در مورد عمل کاشت ابرو بازیگران، هزینه‌ها و نکات دیگر توضیح داده‌ایم.

 سوالات متداول

1. ابروها بلافاصله پس از کاشت چگونه به نظر می‌رسند؟

پس از پیوند، پوسته‌هایی در ناحیه ابرو ظاهر می‌شوند که جای هیچ نگرانی نیست؛ زیرا تا روز دهم کاملاً ناپدید می‌شوند. موها به طور یکنواخت رشد می‌کنند و در عرض 3 تا 4 روز پس از کاشت تا حد امکان از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر به نظر می‌رسند.

2. ابروها چند ماه بعد از کاشت به چه شکلی در می‌آیند؟

2 هفته پس از پیوند، موها شروع به ریزش می‌کنند. این یک فرآیند کاملأ طبیعی است. موهای کاشته شده پس از 2 تا 3 ماه دوباره شروع به رشد می‌کنند. در این زمان، ابروها در حال ضخیم به نظر می‌رسند؛ اما حداکثر تراکم مو تنها یک سال پس از عمل قابل‌ارزیابی است.

3. آیا موهای ابرو بلند می‌شوند و نیاز به اصلاح دارند؟

پس از کاشت، موها مانند ناحیه اهداکننده به رشد خود ادامه می‌دهند؛ اما باید به صورت دوره‌ای کوتاه شوند. شما می‌توانید این کار را خودتان یا با کمک یک آرایشگر حرفه‌ای ابرو انجام دهید. به طور معمول، بیماران یک بار در ماه تحت روش‌های مراقبت از پوست (برش، یک ظاهر طراحی، لمینیت) قرار می‌گیرند.

4. آیا کاشت ابرو با تاتو امکان پذیر است؟

بله؛ زیرا آرایش دائم مانند میکرو یا تتو به راحتی در زیر موهای ضخیم و درست شده پنهان می‌شود.

5. آیا می‌توان ابروها را فقط تا حدی پرپشت کرد؟

بله. حجم مورد نظر طی مشاوره حضوری یا آنلاین با بیمار هماهنگ  می‌شود.


نویسنده:

Smart Beauty

ارسال نظر