کاشت ابرو به روش FIT

کاشت ابرو در روش‌ های مختلف با دستگاه‌ ها و تکنولوژی‌ های متفاوت انجام می‌ شود. یکی از روش‌ هایی که شاید خیلی زیاد در مورد آن صحبت نشده و احتمالا می‌ خواهید در موردش اطلاعات بیشتری داشته باشید، کاشت ابرو به روش FIT است. این متد یکی از معتبرترین روش‌ ها است و افرادی که دچار ریزش یا کم پشتی ابرو شده‌ اند، از آن استفاده می‌ کنند. دلایل مختلفی می‌ تواند باعث این موضوع شود؛ اما به هر حال شما باید راجع به روش انتخابی هم اطلاعات کافی داشته باشید که در ادامه برایتان توضیح می‌ دهیم.

 

توضیحاتی در مورد چگونگی کاشت ابرو به روش FIT

این یکی از مدرن‌ ترین روش‌ ها برای کاشت ابرو به حساب می‌ آید. افراد زیادی طرفدار آن هستند. برای ابروی مردان و زنان گزینه مناسبی است. وقتی که این روش را انتخاب می‌ کنید، مطمئن هستید که بعد از آن می‌ توانید ابروهای پرپشت، طبیعی و متراکم داشته باشید.‌ به این صورت که از قسمت بانک مو گراف‌ های مو را برمی‌ دارند، سپس آنها را زیر میکروسکوپ قرار می‌ دهند.

جهت دریافت مشاوره رایگان و تخصصی شماره خود را وارد نمایید

بعد از آن اقدام به جداسازی و آماده سازی می‌ کنند. معمولاً بانک مو را در ناحیه پشت گردن و فاصله بین دو گوش انتخاب می‌ کنند. فولیکول‌ هایی که در این نوع روش جداسازی می‌ شوند، باید پیوند کافی به ابروی فرد داشته باشند.

برای اینکه درد کاهش پیدا کند و بتوانید در طول انجام کاشت ابرو به روش FIT آرامش کافی داشته باشید، از بی‌حسی موضعی برایتان استفاده می‌ کنند. این روش از جمله روش‌ های غیر تهاجمی به حساب می‌ آید که به جرات می‌ توان گفت کمترین عوارض را دارد که معمولا مدت زمان آن بین ۳ الی ۶ ساعت است. نیازی هم نیست که در طول این اقدام بیهوش باشید.

کاشت ابرو به روش FIT

روش FIT کاشت ابرو برای چه افرادی مناسب است؟

اگر می‌ خواهید به سراغ کاشت ابرو به روش FIT بروید، عجله نکنید. ما توصیه می‌ کنیم اول از همه به مراکز معتبر مراجعه کنید. یکی از همین مراکز اسمارت بیوتی است. اگر وارد صفحه اصلی سایت شوید، مشاهده خواهید کرد که افراد مشهور هم به این مجموعه مراجعه کرده و نتیجه عالی گرفته اند.

شما باید با متخصصین مشورت کنید. اگر اصرار دارید که این روش را انجام دهید، از متخصص سوال بپرسید و ببینید که آیا گزینه خوبی برای انجام این روش هستید یا نه؟

اگر بخواهیم یک سری اطلاعات کلی در اختیارتان قرار دهیم، می‌ توان گفت که افراد زیر معمولاً گزینه مناسبی برای انجام این روش هستند:

  • افرادی که هیچ گونه بیماری زمینه‌ ای ندارند و می‌ خواهند ابروهای پرپشت‌ تری داشته باشند.
  • افرادی که به خاطر بعضی مسائل ژنتیکی با کم پشتی و ریزش ابرو مواجه هستند.
  • افرادی که بیماری‌ هایشان در گذشته باعث شده است که ریزش ابرو داشته باشند که البته باز هم متخصص باید ترجیح دهد که شما می‌ توانید به خاطر سابقه بیماری این روش را انجام دهید یا نه.
  • افرادی که به خاطر حوادث مختلف ابروهایشان ریزش شدید پیدا کرده است.

 

آیا این روش کاشت ابرو زمان بر است؟

چنانچه می‌ خواهید کاشت ابرو به روش FIT انجام دهید، باید بدانید که خیلی وقتی از شما نخواهد گرفت اما به جرات می‌ توانیم بگوییم نسبت به روش‌ هایی مثل FUT به زمان بیشتری نیاز دارد.

بالاتر هم گفتیم که شما باید بین ۳ الی ۶ ساعت زمان بگذارید تا پروسه کارتان به اتمام برسد اما در نهایت می‌ توانید از نتیجه کار رضایت حداکثر را به دست بیاورید. پس بهتر است که عجله نکنید.

جمع‌ بندی

کاشت ابرو روش‌ های مختلفی دارد. پزشک برای هر فرد متناسب با صورتی که دارد باید یک روش مناسب با او را انتخاب کند. ما در این مقاله توضیحات کافی را راجع به کاشت ابرو به روش FIT توضیح دادیم و گفتیم که چه افرادی مناسب انجام این کار هستند. اگر تصمیم خود را گرفته‌ اید و می‌ خواهید حتماً کاشت ابرو انجام دهید، در انتخاب کلینیک دقت کنید. ما اسمارت بیوتی را معرفی کردیم. اگر شما وارد این سایت شوید، متوجه دلیل معرفی ما خواهید شد.


نویسنده:

Smart Beauty

ارسال نظر