کاشت ابرو در کشور ترکیه

داشتن ابروهای زیبا برای زنان و حتی مردان آرزو است. متاسفانه اکثر افراد به دلیل ابروهای کم پشتی که دارند با استفاده از محصولات آرایشی ابروهای خود را پرتر نشان می دهند. بنابراین هرگونه مشکلی که در ابرو به وجود بیاید باعث لطمه زدن به اعتماد به نفس افراد می شود. چهره ی جذاب می تواند حضور شما را در فعالیت های اجتماعی بهتر کند. انجام یک کاشت موی زیبا می تواند 90% زیباییتان را تامین کند.

کاشت ابرو علاوه بر ایران در کشورهای مختلف نیز انجام می شود، ما در این مقاله سعی داریم شما را با کاشت ابرو در کشور ترکیه آشنا کنیم.

جهت دریافت مشاوره رایگان و تخصصی شماره خود را وارد نمایید

 

کاشت ابرو در کشور ترکیه

همانطور که می دانید موی ابرو همانند موی سر و مژه ها تاثیر زیادی در چهره افراد دارد و یکی از اجزای مهم بدن است که تمامی افراد مخصوصا خانم ها به زیبایی آن بهای زیادی می دهند. برخی از افراد برای انجام اینکار به خارج از کشور می روند.

کاشت ابرو مخصوصا بین خانم ها در این رابطه حساسیت بیشتری خرج می دهند. یکی از موضوعاتی که باعث ناراحتی افراد می شود فرم و مدل ابروهایشان است. و یا دچار ریزش موهای ابرو بر اثر مواردی مانند مصرف داروهای شیمیایی می باشند.

عواملی که باعث انجام کاشت ابرو می شوند شامل:

  • رنگ کردن بیش ار اندازه ی ابرو
  • سوختگی ابرو
  • زخم شدن
  • انجام شیمی درمانی و رادیوتراپی
  • بعضی بیماری های مادرزادی  مانند سرطان
  • ژنتیک

 

گروه دیگری از افراد وجود دارند که به طور مادرزادی ابروهای نازکی دارند و از فرم آن راضی نیستند، در این صورت جهت حفظ زیبایی صورت خود به کاشت ابرو در کشور ترکیه و یا ایران اقدام می کنند.

 

روش کاشت ابرو در ترکیه

با توجه به اینکه ایران بهترین مراکز زیبایی در این خصوص را دارد اما اغلب زیباجویان ترجیح می دهند در ترکیه اینکار را انجام دهند. این افراد گول ظاهر تبلیغات خارج کشور را می خورند زیرا تبلیغات آنها کیفیت و تجهیزات بیشتر است. در صورتی که ایران جدیدترین با متدها و باکیفیت ترین شیوه های تجهیزاتی، کاشت ابرو انجام می گیرد.

همانطور که می دانید کاشت ابرو با پیوند طبیعی مو انجام می شود. به این صورت که جهت ترمیم و کاشت ابروها ابتدا قسمتی مشخص از پشت گوش و یا پشت سر با تزریق موضعی داروی مخصوص، بی حس می کنند و بدون احساس هیچ گونه دردی، تعدادی مو از پشت سر بیمار برداشته می شود و به ناحیه ابرو پیوند داده می شود. پس از گذشت 3 تا 4 ساعت عمل، کاشت ابرو به بهترین شکل انجام می شود بدون اینکه فرد احساس ناراحتی و یا درد داشته باشد.

کاشت ابرو در ایران با شیوه ای نوین و به آسانی انجام می شود به طوری که متقاضی در پایان کار، از چهره ای تغییر یافته به خاطر داشتن ابروهای زیبا لذت برده و احساس رضایت داشته باشد. که اینکار مستلزم مراقبت اصولی از ابروهایی است که به تازگی کاشت و یا درمان شده اند.

 

مزایای کاشت ابرو در کشور ترکیه

کاشت ابرو روشی دائمی است که انجام آن می تواند تاثیر قابل توجهی در ظاهر شما داشته باشد.

مزایای کاشت ابرو در ترکیه شامل:

  • نتیجه ی طبیعی
  • قابلیت انتخاب اندازه و شکل ابروهای دلخواه
  • ماندگاری طولانی مدت
  • برجستگی چشم و بهبود حالت چهره
  • دوره نقاهت کوتاه
  • روش مناسبی برای پوشش جای زخم و سوختگی
  • افزایش اعتماد به نفس

 

مراحل کاشت ابرو در ترکیه

اولین کاری که یک جراح حرفه ای باید برای کشات ابرو انجام دهد تعیین مدل ابروی مناسب برای فرد می باشد. کاشت ابرو شامل مراحلی است که عبارتند از:

  1. ابتدا از بی حسی موضعی برای کاهش درد استفاده می شود.
  2. سپس جراح قسمتی از کناره های گوش یا پشت گردن را می تراشد و فولیکول های مو را یکی یکی استخراج می کند.
  3. بعد از آن جراح پس از تفکیک گرافت ها، هر تار مو را جهت رشد ابرو پیوند می زند.
  4. کاشت ابرو معمولا 3 تا 4 ساعت زمان می برد و به طور متوسط به 200 الی 300 گرافت مو نیاز دارد.

 

چه کسانی کاندید مناسب برای کاشت ابرو در کشور ترکیه هستند؟

افرادی که مناسب کاشت ابرو در کشور ترکیه هستند عبارتند از:

  • از شکل و فرم ابروهای خود ناراضی اند.
  • انتظارات معقول و واقع بینانه از جراحی دارند.
  • دارای فولیکول های سالم مو در ناحیه پشت سر و گردن برای پیوند می باشند.
  • از سلامت عمومی خوبی برخوردارند.
  • به دلیل ارثی و مادرزادی ابروهای کم تراکمی دارند.
  • ریزش ابرو یا مژه به دلیل کم کاری غده تیروئید
  • آسیب هایی از قبیل شکستگی، جای بخیه، سوختگی باعث از بین رفتن ابروها شود.

 

انواع کاشت ابرو در ترکیه

همانطور که گفته شد کاشت ابرو یکی از پرطرفدارترین ها میان افراد است. کاشت ابرو روش های مختلفی دارد که با سه مورد از رایج ترین ها در ترکیه آشنا می شوید.

روش پیوند fut

این روش که یکی قدیمی ترین روش های کاشت ابرو است به کاشت نواری معروف می باشد. در این روش با استفاده از چاقوی جراحی قسمتی از موهای پشت سر بریده می شود و پس از استخراج موها جراح محل برش را بخیه می زند. این روش باعث ایجاد جای زخم در محل برش می شود.

روش پیوند fue

افرادی که در جستجوی روش جراحی بدون درد با برداشت غیرنواری هستند و نیازمند تعداد زیادی بانک مو برای پیوند در ناحیه ابروهای خود می باشند این نوع عمل محبوب ترین روش می باشد. در این روش تارهای مو از ناحیه پشت سر برداشته می شوند، چراکه در این ناحیه تراکم موها بیشتر است و برای اینکه نتیجه ی پیوند طبیعی تر شود کاشت با دقت بیشتری انجام می شود. از دیگر مزایای این روش این است که دوره نقاهت بسیار کوتاه تری دارد و جای زخم در محل جراحی باقی نمی گذارد.

روش dhi

در این روش برخلاف روش fue، کانال ها باز نمی شوند و گرافت ها مستقیما توسط قلم های مخصوص در ابرو کاشت می شوند. عفونت و خونریزی کم از مزیت های این روش می باشد.

 

هزینه ی کاشت ابرو در ترکیه

انواع کاشت مو از جمله کاشت ابرو در کشور ترکیه، با هزینه های سنگین و گزافی همراه می باشد. به همین دلیل به همه زیباجویان کاشت ابرو پیشنهاد می کنیم که این کار را در ایران انجام دهند. زیرا هزینه کاشت ابرو در ایران مناسب بوده و هیچ گونه مبلغ اضافه ای از مشتری دریافت نخواهد شد.


نویسنده:

Smart Beauty

ارسال نظر