پر پشت شدن ابرو

ابروها برجسته ترین قسمت صورت هستند و زیبایی صورت را تکمیل می‌کنند. اگر فرم نادرست داشته باشند یا به خوبی از آن‌ها مراقبت نشود، می‌توانند عیوب صورت را بیشتر برجسته کنند؛ بنابراین لازم است که به طور منظم آنها را تنظیم کنید و به پرپشت بودن و فرمی‌که دارند اهمیت بدهید.

امروزه روش‌های بسیاری برای اصلاح فرم ابروها و پرپشت کردن آن‌ها وجود دارد. ما در مطلب امروز از همین مورد صحبت می‌کنیم.

جهت دریافت مشاوره رایگان و تخصصی شماره خود را وارد نمایید

چه روغن‌هایی برای رشد مژه و ابرو مناسب هستند؟

ابروها به مراقبت خاص خود نیاز دارند. علاوه بر این که نباید مدام آن‌ها را با مداد بکشید، لازم است تا با روغن‌های تقویت کننده به آن‌ها برسید. روغن تراپی ارزان ترین راهی است که می‌توانید برای داشتن ابروهای پرپشت به آن روی بیاورید. برای اینکه بفهمید کدام روغن برای استفاده بهتر است، باید با انواع و خواص مفید آنها آشنا شوید.

روغن نارگیل برای تقویت ابرو

این روغن استخراج شده از میوه نارگیل بوده و حاوی ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان‌ها، اسید هیالورونیک، آهن و روی است. با استفاده منظم از روغن نارگیل، می‌توانید انتظار داشته باشید که موها متراکم تر شوند.  همچنین می‌توانید محصولاتی را خریداری کنید که حاوی روغن نارگیل یا یک محصول طبیعی مستقیم هستند.

روغن بادام برای تقویت ابرو

این روغن دارای بافتی ظریف و ترکیبی غنی از ویتامین است. این محصول به دلیل خواص مرطوب کنندگی، نرم کنندگی و محافظتی خود شناخته شده است و به ترمیم موهای آسیب دیده کمک می‌کند. 

روغن آرگان برای تقویت ابرو

محصولی گران قیمت برای رشد ابرو است که از یک گیاه محافظت شده توسط یونسکو استخراج می‌شود. آرگان حاوی مقدار زیادی اسیدهای چرب است؛ بنابراین موها را تقویت کرده و رشد آنها را تسریع می‌کند. این محصول بازسازی پوست قوس ابرو را بهبود می‌بخشد و خشکی را از بین می‌برد.

روغن زیتون برای تقویت ابرو

روغن زیتون محصولی مقرون به صرفه برای تقویت مو و افزایش ضخامت آن محسوب می‌شود. این روغن حاوی ویتامین E است، منافذ را مسدود نمی‌کند و در صورت وارد شدن به چشم، احساس سوزش ایجاد نمی‌کند. بسیاری از محصولات آرایشی حاوی ترکیبی از روغن‌های مختلف هستند که باعث افزایش اثر آن‌ها می‌شود. 

پرپشت کردن ابرو با سایر روش‌ها

روش‌هایی مانند میکروبلیدینگ وجود دارند که باعث می‌شوند قاب ابروها پر به نظر برسند. در این روش متخصص زیبایی با قلم مخصوص درون آن‌ها پر می‌کند و جلوه‌ای طبیعی به صورت می‌دهد. البته روش‌های دیگر نیز هستند که شاید ارزش امتحان کردن داشته باشند. از جمله آن‌ها کاور کردن ابرو، تتو و فیبروز است که در سالن‌های زیبایی انجام می‌شوند.

پرپشت کردن ابرو با کاشت ابرو

این روزها اسم کاشت ابرو را زیاد می‌شنویم و می‌بینیم که بازیگران نیز به این روش روی آورده اند. خانم‌ها همواره در حال تلاش برای داشتن ابروهای پر و خوش فرم هستند. ممکن است شما نیز از روش‌های مراقبتی مانند روغن‌ها استفاده کرده باشید. 

بعضی از افراد به طور ژنتیکی ابروهای کم پشت دارند و برخی دیگر نیز در اثر درمان‌های نادرست یا برخی بیماری‌ها مانند سرطان آن‌ها را از دست داده اند. در این صورت کاشت ابرو یک درمان مناسب است که نتیجه قطعی از آن خواهید گرفت. برای این کار کافی است آزمایش‌های لازم را انجام دهید و با پزشک خود نیز مشورت کنید.

کاشت ابرو در کلینیک اسمارت بیوتی

برای داشتن ابروهای زیبا که صورت جذاب تری به شما بدهد، هیچ وقت دیر نیست. توصیه ما این است که ابتدا مشاوره رایگانی با متخصصین ما در کلینیک اسمارت بیوتی داشته باشید تا به سوالاتی که دارید جواب بدهند و سپس در مورد کاشت ابرو به نتیجه برسید.

کاشت ابرو با متخصصین ما به روشی بدون درد انجام می‌شود و دوره نقاهت طولانی ندارد. کافی است تا 14 روز پس از کاشت ابروهای خود را از رطوبت، اثر مستقیم آفتاب و سایر مواد آرایشی که موجب حساسیت می‌شوند حفظ کنید.

کاشت‌های قبلی که در این مرکز انجام شده است روی سایت قرار دارد و شما می‌توانید نمونه کارها را مشاهده کنید. همچنین تعیین وقت برای کاشت و مشاوره هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی امکان پذیر است.

سخن پایانی

کاشت ابرو راه حلی علمی‌و کم خطر برای داشتن ابروهای زیبا است. در این مطلب راه کارهایی برای پر پشت شدن ابرو عنوان کرده ایم و در پایان کاشت ابرو را به عنوان موثرترین روش توضیح داده ایم. شما همچنین می توانید جهت اطلاعات بیشتر به سایت اسمارت بیوتی مراجعه کنید.

 

 


نویسنده:

Smart Beauty

ارسال نظر