ریزش ابرو بعد از میکروبلیدینگ

همانطور که می دانید ابرو جزو مهمی از صورت است که تقریبا 90% زیبایی فرد را تشکیل می دهد. به همین دلیل بیشتر خانم ها دنبال راه حلی برای پرپشتی ابروهایشان دارند. میکروبلیدینگ بعد از کاشت ابرو یکی از پرطرفدارترین ها در این زمینه می باشد. این روش برخلاف کاشت ابرو دائمی نبوده و نیاز به ترمیم دارد. ممکن است برخی افراد پس از انجام میکروبلیدینگ دچار ریزش ابرو شوند. با ما همراه باشید تا به بررسی ریزش ابرو بعد از میکروبلیدینگ ابرو بپردازیم.

 

جهت دریافت مشاوره رایگان و تخصصی شماره خود را وارد نمایید

آیا میکروبلیدینگ باعث ریزش ابروها می شود؟

بیشترین سوال برای بانوانی که قصد انجام میکروبلیدینگ ابرو را دارند این است آیا میکروبلیدینگ باعث ریزش ابرو می شود؟ در جواب این سوال باید گفت که عملکرد صحیح میکروبلیدینگ باعث درمان پیاز ابرو می شود. ممکن است روش های دیگر به دلیل فرو رفتن عمیق سوزن در پوست، فولیکول ها آسیب ببینند. ولی در میکروبلیدینگ طراحی ابرو با ظرافت بیشتری انجام می شود و احتمال هرگونه مشکل به حداقل می رسد. همچنین احتمال ریزش آن کم خواهد بود. تحریک شدن فولیکول توسط میکروبلیدینگ و یا فیبرز به گونه ای خواهد بود که ابرو نسبت به قبل پرپشت تر می شود.

 

آیا مواد میکروبلیدینگ برای ابروها مضر است؟

انتخاب کلینیک بسیار مهم است و اگر جای غیر معتبر میکروبلیدینگ انجام دهید و از مواد نامرغوب استفاده کند، صد در صد ابروهایتان آسیب می بیند. تنها این موضوع باعث ریزش ابروها پس از انجام میکروبلیدینگ می شود. مواد خوب هیچ موقع باعث خراب شدن ابروها نمی شود، همچنین کیفیت و ماندگاری بیشتری هم دارد. علاوه بر آن موادی که افراد مبتدی از آن استفاده می کنند ممکن است پس از دو هفته و شستشو کاملا پاک شوند.

برای داشتن ابروهای سالم و پرپشت به یک مجموعه معتبر بروید. در این صورت دیگر نگران ریزش ابروهایتان نخواهید بود.

 

ریزش ابرو پس از میکروبلیدینگ یا فیبرز

میکروبلیدینگ ممکن است همراه با عوارضی باشد. ریزش ابرو پس از انجام اینکار یکی از مهمترین عوارض ها است. هدف از انجام میکروبلیدینگ و فیبرز حجیم شده ابروها است، اما اگر به کیفیت و اعتبار کلینیک توجه نکنید نه تنها نتیجه ی خوبی نمی گیرد بله زیبایی اولیه ابروهای خود را نیز از دست می دهید.

همانطور که در بالا گفته شد بیشترین عاملی که در اخذ نتیجه مطلوب پس از انجام میکروبلیدینگ اثرگذار است، مراجعه به مراکز معتبر و حرفه ای می باشد.

تجربه ثابت کرده به طور معمول مراحل ریزش ابرو بعد از میکروبلیدینگ به دلیل استفاده از مواد نامرغوب و عدم مهارت پیگمنتر اتفاق می افتد. به همین دلیل انتخاب کلینیک بسیار مهم است.

در آخر ممکن است پس از انجام میکروبلیدینگ ابروها ریزش پیدا کنند ولی این اتفاق به ندرت برای افراد پیش می آید.

 

درمان ریزش ابرو بعد از میکروبلیدینگ

در جواب این سوال باید گفت که متاسفانه اگر ریزش ابرو شدید باشد، نمیتوان با استفاده از روش های غیرتهاجمی آن را درمان کرد. در برخی موارد ممکن است از داروهایی مانند ماینوکسیدیل موثر باشد اما در اکثر موارد باید از روش های کاشت مو و کاشت ابرو در یک کلینیک معتبر استفاده کرد تا موهای جدید به خوبی رشد کنند.

اگر دچار همچین مشکلی شدید می توانید با مراجعه به کلینیک اسمارت بیوتی ابروهای خود را کاشت انجام دهید.

البته باید به این نکته هم توجه کنید که در برخی موارد ریزش ابرو بعد از فیبرز به خودی خود رفع می شود، به همین دلیل باید حداقل چند ماه صبر کنید و بعد به فکر استفاده از روش هایی مانند کاشت ابرو باشید.

 

جلوگیری از ریزش ابرو پس از میکروبلیدینگ

تنها کاری که می توانید برای ریزش ابرو بعد از میکروبلیدینگ انجام دهید این است که برای استفاده از این روش به مراکز معتبر و حرفه ای مراجعه کنید. همانطور که گفته شد مراجعه به این مراکز باعث می شود تا این کار با نهایت دقت و ظرافت انجام شود و به فولیکول ها آسیب نرسد. زیرا کلینیک های معتبر کم خطرترین تکنیک ها را برای انجام این شیوه آرایش نیمه دائم ارائه می دهند و در کنار استفاده از مواد مرغوب و ابزار با کیفیت، از تیمی مجرب انجام روش میکروبلیدینگ بهره می گیرند. گرچه هیچ روشی نمی تواند تضمین قطعی برای عدم ریزش ابروها بعد از انجام میکروبلیدینگ باشد.

 

مراحل ریزش رنگ میکروبلیدینگ

روند بهبود میکروبلیدینگ به طور کلی 25 تا 30 روز زمان می برد. البته که پوست هر کسی با دیگری متفاوت خواهد بود. این موضوع به عواملی مانند سن، سلامت کلی و نوع پوست بستگی دارد.

پس از گدشت 10 الی 14 روز از انجام میکروبلیدینگ، ابروهایتان از نظر ظاهری متفاوت است. رنگ و بافت ابروها تقریبا هر روز در حال تغییر است.

در روزهای اول ابروها خیلی تیره به نظر می رسند ولی جای نگرانی نیست. پس از گذشت 5 الی 7 روز پوسته پوسته می شوند و میریزند. روز 8 تا 10 حس می کنید تمام هاشورهای شما پاک شده است و بعد از 12 تا 28 روز احساس بازگشت به حالت طبیعی دارید. معمولا 42 روز زمان می برد تا ابروها به حالت طبیعی به خود بگیرند.

نتیجه ی اصلی میکروبلیدینگ معمولا 18 تا 30 ماه طول می کشد، بسته به نوع ظاهری که دارید هر 12 تا 18 ماه نیاز به جلسه مجدد خواهید داشت.


نویسنده:

Smart Beauty

ارسال نظر