کاشت ابرو مردانه

شاید خیلی از شما فکر کنید که فقط خانم‌ ها به سراغ روش‌ هایی مانند کاشت ابرو می‌ روند اما ابرو می‌ تواند در جذابیت ظاهری مردان هم تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. خیلی از مردان ممکن است به خاطر مشکلاتی مثل تصادف، درگیری یا یک سری بیماری‌ ها دچار ریزش ابرو شده باشند. در نتیجه کاشت ابرو را انتخاب می‌ کنند تا بتوانند دوباره چهره زیبای مردانه خود را به دست بیاورند. ما در این مقاله تصمیم گرفتیم راجع به کاشت ابرو مردانه صحبت کنیم و اطلاعات کافی را در اختیار آقایان قرار دهیم.

توضیحاتی در مورد کاشت ابروی مردان

اگر شما نیز تصمیم به کاشت ابرو مردانه دارید، باید بدانید که قرار است در این پروسه چه اتفاقاتی بیفتد. این روش اصلاً کار سختی نیست و نسبتا ساده به حساب می‌ آید. چیزی که اول از همه به آن نیاز دارید، مشاوره است‌. ما توصیه می‌ کنیم به مراکز معتبری مراجعه کنید که در زمینه کاشت ابروی مردان به اندازه کافی تخصص و تبحر دارند. سپس نمونه کارها را ببینید. مثلاً می‌ توانید به سایت اسمارت بیوتی مراجعه کنید که این نمونه کارها را در اختیارتان قرار می‌ دهد.

جهت دریافت مشاوره رایگان و تخصصی شماره خود را وارد نمایید

بعد از اینکه مشاوره شده و پزشک تشخیص داد که چه روش کاشت ابرویی برای صورتتان مناسب‌ تر است، بی‌حسی موضعی را برایتان انجام خواهند داد. در نتیجه نیاز به بستری و بیهوشی نخواهد بود. جراح در این مدت زمان تمرکز کافی را به کار می‌ گیرد و سعی می‌ کند تا به تمیزترین حالت ممکن بین ۲۵۰ تا ۴۰۰ تار ابرو را روی ابروهایتان بکارد که بتوانید ظاهر طبیعی داشته باشید.

اینکه چه تعدادی برای شما مناسب است، بستگی به عوامل مختلفی مثل ضخامت پوست، ضخامت تار مو و حالت صورتتان و مدل ابروی انتخابی دارد اما معمولاً طیف انتخابی بین همین اعدادی است که ذکر شد.

تار موی جدا شده باید در جهت خواب ابروهای دیگر روی پوست شما کاشته شود. معمولاً تارهای مو باید فاصله نزدیکی با هم داشته باشند تا ظاهری یک دست و پرتراکمی را ایجاد کنند. معمولاً با استفاده از سوزن‌ های ریز این تار ابرو را برمی‌ دارند.

همانطور که پیش از این نیز ذکر شد؛ چنانچه به مراکز معتبری مانند اسمارت بیوتی مراجعه کنید، خیالتان راحت است که هیچ زخمی روی صورتتان به وجود نمی‌ آید و همه چیز با دقت بالا و تمیزی کامل انجام خواهد شد.

بعد از کاشت ابرو مردانه هم نیازی به ماندن در کلینیک ندارید و خیلی راحت می‌ توانید به منزل بروید. فقط باید یک سری نکات مراقبتی را رعایت کنید که پزشک خودش آنها را به شما توضیح می‌ دهد و در صورت نیاز داروهای ضد التهابی و ضدعفونی کننده برایتان تجویز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران کجاست؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای کاشت ابروی مردان

اگر می‌ خواهید کاشت ابرو مردانه را انجام دهید، باید بدانید که بین یک الی دو جلسه کارتان انجام می‌ شود و می‌ توانید بهترین نتایج ممکن را به دست بیاورید. در چنین حالتی ابروی شما به طور کامل ترمیم می‌ شود و می‌توانید یک ابروی جذاب با تراکم بالا به شکل کاملاً طبیعی را روی صورت خود تجربه کنید.

کاشت ابرو

ماندگاری کاشت ابروی مردان

خیلی از آقایان این سوال را می‌ پرسند که ماندگاری کاشت ابروی آنها چقدر خواهد بود. این موضوع تفاوتی بین خانم‌ ها و آقایان ندارد.‌ در واقع کاشت ابرو یکی از راه حل‌ های مفید و طولانی مدت است و تا آخر عمر هم می‌ تواند باقی بماند و مشکلی وجود نداشته باشد. به خاطر همین است که این روش را به عنوان یکی از بهترین روش‌ های ایجاد تراکم در ابروها معرفی می‌ کنیم.

چرا اسمارت بیوتی

مرکز کاشت اسمارت بیوتی با استفاده از تکنولوژی‌های شبیه‌سازی و هوش مصنوعی، در حوزه کاشت ابرو بسیار پیشرفته عمل می‌کند. این امکانات می‌توانند به کاهش خطاها و ریسک‌ها و همچنین بهبود نتایج عملیات کاشت ابرو کمک کنند. همچنین، تعداد شعب و موقعیت‌های مختلف کلینیک در داخل و خارج از کشور نشان از موفقیت و تشویق مشتریان دریافتی دارد. اضافه کردن ارزش به زندگی مردم و ایجاد لبخند بر روی صورت آنها، از اهداف قابل تحسینی است که این مرکز برای خود قائل شده است.

جمع‌ بندی

بدون شک و همانطور که گفته شد؛ آقایان هم در بعضی از موارد نیاز به کاشت ابرو دارند. به خاطر همین در این مقاله راجع به کاشت ابرو مردانه صحبت کردیم و گفتیم که پروسه انجام این کار چگونه است. البته شما زمانی می‌ توانید نتیجه خوب بگیرید که به مراکز معتبری مثل اسمارت بیوتی مراجعه کنید تا بتوانید از تجربه کافی متخصصان بهره‌مند شوید. ما در این مقاله برای راجع به ماندگاری و تعداد جلسات مورد نیاز برای کاشت ابروی مردان هم توضیحات کافی را ارائه دادیم. پس اکنون می‌ دانید که چگونه باید به بهترین شکل ممکن یک ابروی طبیعی و جذاب روی صورت مردانه خود تجربه کنید.


نویسنده:

Smart Beauty

ارسال نظر